06| Pleiades One

149 5 0
                                    

Ovaj svemir je beskonačan. Zamislite kolika je povlastica što ste u beskonačnosti pronašli nekoga samo za sebe.

Godina je 3075. i vrijeme je primirja između Planeta Z i Clustera. Mir traje nepunih devet godina. Astra Ekker i Vega Ibara dvoje su najboljih prijatelja čiji su snovi od malena bili raditi na svemirskom brodu. Astra je obučena za kapetana, dok je Vega specijalizirao tehnologiju. Astra i Vega položili su posljednju svemirsku simulaciju i napokon su primili dozvolu za rad. Astra je tako postala kapetanica svemirskog ratnog broda Pleiades One koji je dodan floti za zaštitu granica. Granice su poznate kao najopasniji dio svemira. Vega gaji osjećaje prema Astri, ali sve što Astra vidi su zvijezde, Mjesec, planeti, beskonačni svemir i ratni brodovi. Astra je posvećena poslu jer ne želi iznevjeriti oca koji je poginuo na ratnom brodu Orion Seven 3065. godine u ratu protiv Clusterske flote. Vega obećaje Astrinoj majci da će paziti na nju. Kada napokon dođu do sjeverne granice s Clusterom moraju biti spremni na sve. Cluster je odlučio da im je dosta mira i da žele ratovati i zato napadnu Pleiades One. Nakon skoro tjedan dana ratovanja s Clusterovom flotom, Pleiades One dobio je naređenje da se povuče. Poruku zapovjedništva presreli su tehničari s Clustera te su njihove flote ponovno izvršile napad na Pleiades One. Astrina posada ima vrlo malo oružja, municije i hrane. Postaje sve teže braniti se. Clusterova flota uspije uništiti Pleiades One te zarobe Astru, Vegu i još dva člana posade, dok su svi ostali poginuli. Njih četvero su proveli 152 dana u zatočeništvu u skroz drugačijim sektorima. Od kada je Pleiades One uništen vidjeli su se svega osam puta. Astra odluči izvući svoje prijatelje pod svaku cijenu riskirajući vlastiti život. Pri bijegu Astra je ranjena i dok se njih 4 nalaze u jednom brodu s Clustera na putu prema Planetu Z, Astra prizna Vegi kako se osjeća.

***
Nadam se da vam se sviđa ova ideja.

Ukoliko želite ovu ideju pročitajte pravila na početku randoma. Hvala.

Extra pravila:

1. Mjesto radnje su Planet Z, Cluster i Pleiades One

2. Imena se ne mijenjaju

3. U komentare ostavite upit

4. Ukoliko vas nešto dodatno zanima vezano za knjigu, inbox je otvoren

5. Vega ima tamnosmeđu kosu s kričavo zelenim pramenovima, tamnoput je i ima crne oči. Astra je svjetlo puta, ima ledeno plave oči, a kosa je u tonovima tamno plave, ljubičaste, zelene, smaragdno zelene, roze i svjetlo plave.

To bi bilo to. Uživajte.

M.♡

STORY IDEAS Where stories live. Discover now