Daha dün geldiğim evde yabancıyı ama Ali her seferinde bana yabancılığımız unutturuyor tabi beni kızdıracak .benim eve ısınmamı ona alışmam için uğraşıyor biliyorum ama buraya nasıl geldiğimi nasıl unutabilirimki . Insan daha nasıl aşşağalanır ki bana rahat etmem için elinde geleni yapıyor ama ben bir türlü vazgeçemiyorum .
Her defasında dahamda mesafe koyuyorum aramıza o varken ya uyuyorum ya bahçeye çıkıyor çiçeklerde uğraşıyorum biliyorum benimle konuşmak ve daha man tıklı birşekilde herşeyde bir açıklaması olduğunu anlatmak istiyor ama ben buna hazırmışım bilemiyorum ve oda bunu anladığı için bana zaman verdi .
Aradan bir hafta geçti zaten Ali'de evde yoktu buna seviniyordum her şey bir anda alt üst oldu okalar karamsar biri oldum ki derin bir kuyunun içindene çıkamayan dahada içine düşmeye başladım .
Arada bir hacize hanım yanıma geliyordu kızım neyin var böyle ama ona söyleyemiyordum aliyle yaptığımız anlaşmada bundan kimsenin haberi olmayacaktı ne bekleyebilirdimki adam karısını çok seviyordu onun için her şeyi yapıyordu.
Peki benim hayatım ne olacaktı ya bebek onların ama benim kanından benim canımdan olacaktı bir bebek ama benim hiç bir hakkım olmayacaktı bu nasıl bir duyguki içinden çıkarmıyordum. Burası çok sessiz sakin bir yer karşıda inanılmaz güzel bir orman var sanki resimlerde gördüğümüz gibi ve evin yanılmada kocaman bir göl var . Nasılsın kızımı yiyin hacize hanım hiç yemek yemiyorsun neden
,Ali bey kızacak bana haberi olmazsa birşey demez meraketme aman kızım ben ondan korktuğum içinmi soruyorum senin için soruyorum çok durgunsun bu aralar . Hafife Hanım ne kadardır Ali lerin yanındasın sen iki sene oldu neden sordun yok bir şey Oya hanım uyandımı hayır anada bakmalıyım zaten Oya hanım felç geçirdiği içn işe alındım ben eskiden tanımıyordun yani yok kızım tanımıyorum Ali bey çok iyi bir insandır ama çok işi olduğu için gelmez çoğu zaman zaten siz konuşmuşsunuzdur evet biliyorum .burası en çok güzel bir yer ama diyer evlere çok uzak evet Ali bey burayı annesi rahat etsin diye yaptırmış
. Bu göl çok güzel ama insan birzaz ürküyor deyimi ben hiç senin gibi düşünmedim canım bilmiyorum sen niye böyle .düşünüyorsun canım bilmiyorum ama sanki birşey beni tedirgin ediyor neyse bugün Ali bey gelecek onun sevdiği yemeklerden yapacağım kızım sen ne istersin söyle ondanda yapayım hafife hanım sen bilirsin işini ben biraz dolaşacağım sonra gelirim .
Derya iki gün sonra kıprısa gideceğiz tamamı tamam Ali sağ ol neden tatlım bu bizim bebeğimiz ama senin bebeğimizi doğuracak kızla görüşmemden Ali lütfen bunu istemiyorum biliyorsun zaten benim için çok zor bir şey bu ben bugün gidip her şeyi halledeceğim sizde zaten iki gün sonra geleceksiniz Ali abimin haberi yok ona söylemek istemiyorum tamam canım bebeğimiz doğduktan sonra hallederiz bunları senin uçağın kaçsaydı altda seni Orhan buraksın olur görüşüşüz.
Ali bey eztin yağlı patlıcanı çok sever hayırdır hafife hanım kimile konuşuyorsun sen bakalım ah sizi duymadım. Sizin sevdiğiniz yemekleri yapıyorum ben iyi sağ ol Nil nerede biraz dolaşacakmış iyi ben anneme bakayım Ali bey şey evet bunu sormak bana kalmaz ama siz bu kıza nasıl kıyacaksınız çok genç daha sen buna kafanı yorma hafife evetde ben çok üzülüyorum siz gittikten sonra çok dalgınlaştı yemek yemez oldu. Ben onunla konuşurum .
Anneciğim nasılsın bakalım sen benimle konuşamasanda ben sana anlatacağım yinede eve gelen kız senin torununu doğuracak bir torunun olacak tamamım benim güzel annem biliyorsun deryanın bebeği olmuyor sürekli düşük yapıyor en sonunda bizimde bebeğimiz olacak anne .
Bir ağacın üstüne çıkıp etrafı izliyordum okalar güzel biri manzaralı içimden şarkı söylemek geliyor genelde mutlu olduğum zaman şarkı söylerdim en çokça siyah giyme toz olur beyaz giyme söz olur türküsünü söylerim devamı neydi vakim hı bede zaten talih yoknikahımız tez olsun salında asalı gel haydi yavrum dön dolaş yine gel .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
orman gülü
Mystery / Thrillersevmek her zaman mümkünmü !"; Tuzak,,,isyan ,,,,,ölüm sessizliği ,,,bakalım ,Nil'i nasıl bir hayat bekliyor aradığı mutluluğu bulabilecekmi