Bölüm 6 bebeğim

85 3 0
                                    

Sonunda ambulans geldi. Ama Nil cevap vermiyor,ağzından kan geliyor .

Çabuk yardım edin ona .

Tamam Sinan bey merak etmeyin nabzı atıyor .

Hastanede her şey hazır olacak .

Kız hamile doğum sancısı vardı en son tamam haydi siz bizi yalnız bırakın.olmaz onun yanında olmalıyım .

Sinan bey sizde iyi deyişimiz .

Bırakın beni

Kızla geleceğim onu yalnız bırakmam anlıyormusunuz beni.

Tamam gelin ,neden ayılmıyorki ,doğum sancılarının olduğunu söylemişti .

Nasıl olurda uyanmaz bana bir şey söyleyin .

Tamam az kaldı hastahaneye .

Bakın eyer bir daha bağırırsanız sizi ambulastan indiririm .peki tamam ama boynuda kesilmiş yaralı Ne oldu bu kıza bulaşar.

Neyse hastaneye geldik .

Nil 'i hemen amalitaneye aldılar .

Ben her şeyi ,Aliye anlatmalıyım ki adam bilmeli bebeğini Nil'i .

Ali nasılsın ben iyiyim Sinan asıl sana ne oldu böyle her yerin kan içinde .

Bak sana nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum doğrusunu sorarsan .

Sinan beni delirtme ,Nil nerede ona bir şeymi oldu bebeğime bir şeymiş oldu Sinan anlat diyorum sana anlat .Nil hastanede ne demek hastanede ,yani şey doğumhanede.Allah kahretsin hepsi benim şuçum onu yalnız bırakmamam gerekirdi.

Doktor nerede hemşire Nil'in nesi var ?siz nesi oluyorsunuz ne demek bu şimdi bebek acilen alınacak .

Ama daha yedi aylık zamanı vardı daha .

Bakın bey efendi doğum başlamış ama anne çok ağır yaralı ve bebeği almak zorundayız .

Aslında bebek iyi ama nane için aynı şeyleri söyleyemem .

Bu arada anneye sıfır eraş negatif kan lazım benim kanım olur peki Sinan bey benimle gelin .

Allahım sana yalvarıyorum lütfen nile ve bebeğime bir şey olmasın Allahım olmasın .

Neden doktor çıkmıyor , bana haber verin Allah kahretsin .

Telefonum çaldı .

Alo Ali beymi evet kim arıyor .

Ali bey başınız sağ olsun eşinizvefat etti .cenazesini Karabük devlet hastanesinden alabilirsiniz.

Ne nasıl olur şaka bu her halde şakamı yapıyorlar.

Sinan Sinan diyorum lan nerdeysen çık .

Beni bu işe sen bulaştırdın senin yüzünden. Bütün ailemi kaybetmiyorum .

Karım ölmüş lan ölmüş .

Biliyorum nasıl sana anlatacağım ,sakin ol .

Nasıl olayım yaralandım ,karım ölmüş Nil ise amaliyatta bebeğimizde durumu belli deyiş şimdi söyle nasıl sakin olayım ben.

Bak seni vurunda Mustafa her şeyi karına anlatmış .

O da ?

Nil'i öldürmeye kalkmış

Orhan ölmüş .Benim gittiğinde karın Nil'in boğazını kesiyordu az daha bende durdurmak istedim ama işte sonuç karın öldü.

Nasıl olur bu çünkü bebeğin kendi bebeği olmadığını düşünüp Nil'e işkence yapmış .

orman gülüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin