Bölüm 9. Kaçırılma

58 2 0
                                    

Korku bütün bedenimi sardı . Kızım yüzme havuzunda arkadaşlarıyla yüzüyor,birden havuzun etrafına bir şeyler oluyor.

Çocuklar çığlık çığlığa bağırıyorlar,havuz çökmeye başladı,.

Hiç kimse çocukları kurtarmıyor,ben bir yandan yardım edin diye bağırıyor,bir taraftanda çocukları kurtarıyorum.

Hiç kimse bakmıyor sanki hiç kimse görmüyordu. Kızımı arıyorum ama bulamıyorum selma diye bağırıyorum ama bir türlü sesi çıkmıyor kızımın. Deli gibi arıyorum tuttuğum çocukları çıkarıyorum ama Selma'm yoktu kızım Can'ın nerdeysin öyle çok bağırdım ki ,Sinan'ın yakasına yapışmıştım ,anlamıyorum ben nasıl buradayım kızım nerede Sinan .

Geçti artık Nil uyan lütfen kabus gördün Can'ın uyan artık .

O kadar gerçektiki ben bile inanamadım .Sinanın kolarında ağlamaya başladım . Biliyormuşum Sinan bebeğim yaşasaydı şimdi on yaşında olacaktı .

Biliyorum canım ama unutma o senin deyildi,evet ama onun hiç yaşama şansı olmadı bu haksızlık ,.

Hepsi benim suçum ,arada bir onu rüyalarımda görüyorumki çok tatlı bir kız olacakmış ama ben onu koruyamadım işte ben buyum hiç bir işe yaramaz bir kadınım.

Biliyormusun benim hiç bir zaman. Çocuk sahibi olamayacak olmam bana bellimde bir ceza deyilde bir ödül sanki ,ben bunu hak ettim bence insanlar hak ettiklerini eninde sonunda yaşıyorlar işte.

Ağlaya ağlaya Sinan'ın kolarının arasına sıkıştım .ben buları hak ettim diyordum durmadan hıçkırıra ,hıçkırıra ağladım .

Sonra bir şey fark ettim benin neyim vardı, bilmem ama şimdi anlıyorum ama o kadınların ölüsünü hep gördüm .sence ben niye böyle şeyler yaşıyorum sence .

Biliyormusun bebeğim yaşasaydı şimdi odamı tehlikede derdim tabi böyle bir olasılık yok tabiki.Sinan sen ne çobuk benimle evlendim neden bu kadar hızlı oldu bu benden bir şeymi saklıyorsun .

Böyle şeyleri kafana takmanı istemiyorum senin anladınmı beni .Benim en kısa zamanda İstambul'da olmam lazım, bu yüzden en kısa zamanda kendini topla ve gidelim canın tamammı olur gidelim haydi şimdi uyu .

Dur gitme ne olur sende kal .Yanlız kalmak istemiyorum korkuyorum,yanlız uyyumak istemiyorum Sinan . Haydi gel ,uyu bakalım.

Sinanın kollarının arasında uykuya dalarken, hala yaşadıklarıma inanamıyordum Sinan o kadınlar sanki banamı benziyorlardı, ha ne dersin Nil uyu canın uyu tamam.

Artık istambul'daydık sinanın evi sarıyerdeydi .Bahçe içinde güzel bir ev ,sanki evin içini bir kadın döşemişti .Aslında olabilir ,çünkü daha önce evlenmişti tabiki ben biraz kıskandımmı acaba yok canım neden kıskanayımki işte bazen kafam karışıyor .

Akşama ne yemeği yapsam acaba karnı yarık yapayım en iyisi ,yanınada bulgur pilavı yaparım tamam. Burada biraz sıkılıyorum doğal olarak burada kimseyi tanımıyorumki.Hememn arkadaş olmakta bazı sıkıtılarım var benim .Kimseye güvenemiyorum sanırım içine kapanık büyümemin sebebi bu olmalıydı .

Biraz sahile indim ,nasıl olsa yemeğimide yaptım sinan biraz geç geleceğini haber verdi .

Bende dolanmak istedim.belki kendime bir iş bakabilirim sonrada Sinana sorarım.merhaba kapıda ilan gördüm peki daha önce satış yaptınızmı hayır ,kusura bakmayın biz deneyimli birini arıyoruz peki sağolun .Evet ilk iş maceram sona erdi ama ben vaz geçmek istemiyorum mutlaka bir iş bulmalıyım yok sa sıkıntıdan patlıycam.

Sonra kütüphaneye gittim biraz kitaplara baktım . Çok güzel kitaplar vardı. Amam allahım buna inanamıyordu en sevdiğim yer kitapların arasında kalmakta.orada çalışan bayan atmış yaşının üzerindeydi ,bana ne istediğimi sorduğunda bilmiyorum ama kitaplar beni rahatlatıyor. Evet kızım kitaplar genelde insan ruhuna iyi gelir .sen çalışıyormusun diye sordu . Neden sordunuz eğer düşünürsen burada çalışabilirsin . Gerçektenmi aslında bir iş arıyordum ama burada çalışmak ,sanki bir rüya evlimisin evet . Eşin çalışmana karşımı yoksa ,hayır doğrusu ben İstambul'a yeni geldim . Yani biz yeni evliyiz. Tebrik ederim kızım ,her neyse işi istersen senin ,çok isterim o zaman yarın gel işe başla en azından ben daha iki ay sonra emekli olacağım . Ozaman'a kadarda sen işi öğrenmiş olursun teşekkürler . Tamam sağlın yarın hemen geleceğim ,şey kaçta gereğim saat sekizde burada ol tamam sağolun.

orman gülüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin