9. Část

2.1K 120 7
                                    

Ráno mě probudil něčí mobil. Byl to můj mobil a volal mi sensei

"Dobré ráno Sensei potřebujete něco?"
"Potřebujeme aby jste s Midoriyou šli na Sociálku kde si ho osobně 'vezmeme' bude to trvat na celý den a ze školy jste omluveni"
"Dobře a na kdy tam máme být?"
"Na devátou"

Rozloučili jsme se a já šel udělat Izukovi snídani protože asi nebude moct chodit.... heh....
udělal jsem mu wafle a šel ho probudit. Wafle jsem položil na noční stolek a Izukovi jsem dal pusu a hnedka jak se probral

Chtěl jsem si sednou ale projela mnou bolest a tak jsem si okamžitě zase lehl.
Shoto mi dal na klín snídani a posadil jsme se teda.... sice s menší bolestí.
Shoto mi řekl že musíme na sociálku jen jsem přikývl, prej si mě už konečně vezmou do péče.... bude tam i Shinso? Ale to asi ne.... leželi jsme pak ještě chvíli v posteli a mazlili se, dokud nebylo takových půl deváté to jsme se oblékli a šli na tu Sociálku.

Když jsme došli před Sociálkou tam byl Aizawa a Mic, šli jsme dovnitř. Možná bych tu neměl co dělat je to jejich záležitost moje ne...

"Emmm... co tu dělám když by tohle mělo být jen pro vás?"
"Myslím že Izuku by potřeboval nějakou psychitskou podporu a navíc když se Izuku stane naším synem tak budeš patřit něco jako do rodiny... si mi sympatičtější než Kaminari který chodí se Shinsem"

Jen jsem kývl na to že rozumím možná to je pravda kdyby po Izukovi chtěli aby řekl něco co nechce nebo by ho nějak vystrašili....

Čekali jsme chvíli pak si přišli pro Izuka že si s ním promluví

Vzali si mě do místnosti a tam se mě ptali na pár otázek jako kolik mi je, jak se jmenuji celým jménem prostě normálka jenže pak chtěli abych jim povídal o mamce.... chvíli jsem byl úplně v pořádku ale pak jsem si vzpomněl na to vše co jsme prožili jak jsme byli na dovolené, jak říkala že tu pro mě bude ať se děje co se děje, jak..... jak..... už jsme to nevydržel a začal brečet ale bylo jim to jedno že máme pokračovat pak se mě ptali na to jestli vůbec chci za Otce Aizawu a Mica
Kývl jsem a omluvil jsem se že jsem nechtěl brečet pochopili to, ptali se mě pak ještě na nějaké otázky ale to už jsem moc neodpovídal spíš to byli otázky typu 'ano nebo ne'

Pustili mě zase zpět za Shotem a vzali si Mica a Aizawu.
Shotovi jsem spadl hnedka do náruče a začal mu brečet do hrudi jak mi máma chybí, Shoto mě hladil po vlasech a uklidňoval jenže já u něho pomalu usínal

Asi po chvíli Izuku u mě usl.
Vzal jsem mobil že napíšu Katsukimu ale byl první

Katsuki:
Kde si? Přijdeš dneska vůbec? Mám tady tělo

Shoto:
Dneska už asi ne ale mužů se stavit za tebou kdyby si to tělo mohl uklidit

Katsuki:
Jakože mohl ale nemám kam, vždyť víš že já a Kirishima máme byt společný jako ty a Deku

Shoto:
Tak jí/ho do spalovny za školou

Katsuki:
Dobrý nápad chodit z okna a pak dojít. Kde vlastně s Dekem jste?

Shoto:
Na sociálce ale teď budu muset jít

Ukázali se tam Aizawa a Mic byli celkem naštvaní. Ikdyž Izuku řekl že chce s němi být nevěří jim a to už i byli u nich doma a nic zvláštního proč jim Izuka nechtějí dát? Mě je to upřímně jedno kdyby ho nechtěli dát jim na starost utekl bych s ním. Myslím že by souhlasil.
Pak se tak ukázala jedna z těch pracovníků a já vzbudil Izuka, mluvila tam s ním zda těm dvou věří atd. Izuku na vše odpověděl kladně že jim věří a že by chtěl aby byli jeho nevlastní rodiče atd.
Pak odešla a vrátila se s nějakým papírem aby to oni podepsali ale musíme ještě čekat.... je oběd a já už mám hlad!!

Izuku se ke mě přitulil a já ho obejmul a čekali jsme asi hodinu pak přišla s listy kde se ptala ještě Izuka zda si chce svoje příjemní nechat a nebo si vzít nové, samozřejmě že si svoje nechal.
Pak zase odešla a do chvíle se vrátila i s papíry které potvrzovali že Izuku je od teď jejich syn. Byla jsme tak rád ale myslím že Izuku byl šťastnější.

Šli jsme se Shotem ven kam nás už poslali Aizawa a Mic ještě se tam na něco ptali, pak vylezli řekli mi že můžu bydlet se Shotem a teď k němu vyrazit, že mi věří ale ať někdy přijdu za nimi i se Shotem jelikož museli ještě něco udělat tak jsme šli pomalu domů. Já jsem tak rád! Shoto je taky velice šťastný!

Doma jsme si udělali pak hezký večer, pustili film do toho měli Pizzu a brambůrky a mazlili se jsme celou dobu... jsem rád že zítra je pátek.

Mám pro Izuka překvapení které dostane zítra takže opět nebudu ve škole Aizawa to ví a že mě prý omluví nedělá to problém a navíc je pátek a nedrží nás v pátek tak dlouho máme vždy asi tak 4-5 hodin záleží kdy se jim chce a kdy ne.
Už se těším na to jak se Izuku bude tvářit!

Po filmu jsme si šli lehnout, Izuku byl ještě chvíli na mobilu a já se s ním mazlil a pomalu usínal

TodoDeku (Příběh yandere)❤️💚 [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat