Multi hakkında düşünceleri buraya alalım
😎☀️😎☀️😎☀️😎☀️😎☀️😎☀️😎☀️
Yazar:
-Uyandı!
Dedi Adrien. Sevinçten göbek atıcak durumdaydı şu an. Nino "dostum sakin ol" diye uyardı Adrien ı. Adrien ona susmasını söyleyen bi bakış attıktan sonra Nino önüne döndü. Marinette uyandığında en son nolduğunu hatırladı. Açık vermemeye çalışarak Nino ve Alya ya Adrien la özel konuşucağını söyledi. Alya ve Nino dışarı çıktı.
-Akumayı yakaladın mı KARAKEDİ?
-K-karakedi? *yutkunur*
-Şapşal şey ya. Senin karakedi olduğunu, benim kimliğimi bildiğini biliyorum Adrien. Sen sevgilini salak sandın galiba?
-Ya salak demiyelim de...
-Ne diyelim? Aşkım kâfi.
-Seni seviyorum AŞKIM❤️
-Bende seni♥️*işte dönüşür akumayı fln yakalar hayal edin işte*ÇOCUKLAR HADİ İÇERİ GELİN!
-Oh sonunda çifte kumruların konuşması bitti. (Al)
-Alyaaa! (M)
-Tamam tamam. Biz Nino ile dedik ki bu hafta sonu bişeyler yapalım. Siz ne dersiniz? (Al)
-Bilmem. Hepimize iyi gelir aslında. Sen ne dersin bitanem? (A)
-Bana uyar(M)
-Ay sizde mıç mıç! Biz bile böyle değiliz dostum(N)
-Bak sen? Marinette, geçen gün Nino Alya ile ilgilenmedi diye Alya trip atmıştı değil mi? Bize "ilk defa böyle normalde hemen dibimde biterdi" dememiş miydi? Ha tabi bir hafta boyunca Nino Alya nın etrafında dolanmıştı kendini affettirmek için. Yoksa ben mi yanlış hatırlıyorum? (A)
-Hayır, herşeyi eksiksiz anlattın sevgilim. (M)
-Tamam tamam size de bişey demeye gelmiyo. (N)
-Ee nereye gidiyoruz? (Al)
-Kamp yapmaya gitsek? (M)
-İyi fikir aslında. (A)
-Dostum ben bişey mi kaçırdım? Sen ormandan nefret edersin! *Adrien Nino ya kaş göz işareti yapar*Hııı anladım ben neyse ben hiçbişey dememiş gibi davranın siz. (N)
-Neyse. Eee kampa mo gidiyoruz yoksa başka önerisi olan var mı? (Al)
-O zaman kampa gidiyoruz. İsterseniz benim dağ evime gidebiliriz. (KLİŞEEE) (A)
-Senin dağ evin mi var? (M)
-Evet ne zamandır gitmiyodum. Özlemişim(A)
-O zaman Cuma akşamı yola çıkıyoruz ve bir hafta sonunu ormanda Adri nin dağ evinde geçiriyoruz. Cuma saat 07.00 da herkes Adrien ın evinin önüne olsun. (Al)
-Bence Perşembe akşamı hep beraber aynı evde kalalım. Benim evimde olabilir.(M)
-Bana uyar(Al, A, N)
-Tamam o zaman. Çocuklar siz gidin, bende Mari nin çıkış işlemlerini halledim hep beraber buluşuruz.(A)
-Tmm(Al, N)
😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎Perşembe günü saat 22.54 Marinette in evi:
-Doğruluk mu Cesaret mi Nino? (Al)
-Immmm. Doğruluk.(N)
-Benden önce hiç sevgilin oldu mu?(Al)
-Hayır. Sen benim ilk ve son aşkımsın.(N)
-Yaaa salak şey. (Al)
-*Adri Mari ye fısıldayarak* Bize mıç mıç diyene bak.
-Jsjdjdjdjjdjdnfkgglfdv (anlayın işte gülüyo)
-Doğruluk mu Cesaret mi Adrien?(M)
-Doğruluk(A)
-Hiç ruh hastası bi tiple beraber oldun mu?(M)
-Evet.(A)
-Kim ?(M)
-Dıııt başka soru soramazsın! (A)
-Üf yaa!! (M)
😎 ☀️ 😎 ☀️ 😎 ☀️ 😎 ☀️ 😎 ☀️ 😎 ☀️Cuma saat 10.00 dağ evi:
-Herkes yerleşti mi? (A)-Evet. Huzur dolu bi tatil başlasın!! (M)
-Ah ben senin bu çocuksu tavırlarına aşığım....(A)
-Hı bişey mi dedin? (M)
-Ha yok ben mi? Nino lar nerede kaldı diye çemkiriyordum. Haj işte geldiler! (A)
-Hey dostum sizden 38 saniye sonra geldik abartma(N)
-Nino haklı. Ee ne yapıyoruz?(Al)
-Yemek yiyoruz! (M)
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️Nasıl bi bölümdü? Arkadaşlar kitaplara ilgi azalıyor. Ama endişe etmeyin (en azından önemseyerek okuyanlar) ben zaten bunu bile bile bu yola çıktım. Kitabı zevkim için yazıyorum ve sizin de bunları görmenizi istiyorum. Gerçekten hikayeme yorum yaparak, vote atarak beni çok mutlu edersiniz. Erken final kesinlikle yapmam. Bu kitabı severek yazıyorum ve kitabı bırakmıcam. Sadece sizden tek ricam yorumlarda kendinizi daha belli etmeniz, vote atmanız, fikriniz varsa hiç çekinmeden bana bildirmeniz, mantık hatası gördüğünüzde kibarca söylemeniz. Sizi seviyorum😘lütfen vote atmayı unutmayın!