>Kiss him<

395 26 7
                                    

"Eğer Jisung'u öpersen sana beş bin won."

Doğruluk cesarette Haechan Chenle'ya soruyordu ve Chenle cesareti seçmişti. Jisung başka yönlere bakmaya başlamıştı.

"Niye bu kadar kolay bir şey istedin ki?"

Chenle umursamadan Jisung'un elini nazikçe aldı ve bir o kadar narince öptü. Jisung kızarırken Haechan'ın yüzünde şeytani bir gülümseme belirdi.

"Elinden dememiştim."

"Herhangi bir yerinden olduğunu da söylememiştin ama." Chenle karşı çıktı.

"Çünkü daha bitirmemiştim. Dudağından öp."

"Hey hey. Neden bunu yapayım?" Chenle ellerini siper etmişti.

"Yoksa Jeongin'i çağırırım ve o yapar. Biliyorsun Jisung'u seviyor."

Chenle gözlerini kıstı.

"Hayır. Bunu yapmazsın."

"Bal gibi de yaparım." Haechan telefonuna uzanırken Chenle kaşla göz arasında Jisung'a sormadan onu öptü.

"Görev bitmiştir." Haechan kafasını çevirdi.

"N-ne?"

"Ben gördüm." Jaemin gülerek elini kaldırdı.

"Lanet olsun!" 

Sıra Chenle'daydı. Jaemin'i seçti.

"Doğruluk mu cesaret mi?" Herkes ona bakıyordu.

"Doğruluk."

Chenle biraz düşündü. Aklına gelen fikirle Jaemin'e geri döndü.

"İçimizden biriyle çıkacak olsaydın, bu hangimiz olurdu?"

Jaemin sırayla hepsine baktı. Kafasını eğip elini alnına koydu.

"Ah, bu zor bir soru. Bilemedim ki." Hâlâ kimse konuşmuyordu.

"Sanırım Haechan olurdu." Beklenmedik cevap karşısında gözler Haechan'a dönmüştü. Haechan'sa sadece ben bilmiyorum şeklinde elini kaldırmıştı.

"Neden?" Chenle sordu.

"Bir soru sordun bile."

"Hadi hadi nolur?" Diğerleri de ona merakla bakınca Jaemin dayanamadı.

"Tamam. Anladığım kadarıyla aranızda sadece Haechan'ın sevgilisi var ve onun olduğuna göre çıkmak için daha uygun biri diye düşündüm. Belki değildir ama beni elde edebileceğini düşünüyorum." Ardından Jaemin bile dediği şeyin saçmalığıyla gülmeye başladı.

"Hadi devam edelim."

*****

Jaemin lavabonun çıkışında Jeno'yu görünce yanına gitti.

Jeno onu görmemişti ve gidecekken bileğinde bir el hissetti. Arkasına döndüğünde Jaemin değişik bir ifadeyle ona bakıyordu.

"Jeno ben, dün için özür dilerim. Sana biraz sert çıkıştım. Sen sadece beni kötü yerlerden korumaya çalışıyordun-" Jeno Jaemin'in elinin üstüne kendi elini koydu.

"Hayır Jaemin sen haklıydın, senin hayatına karışamam ya. Sadece seni korumak istedim. Biliyorsun sen benim.. arkadaşımsın." Bunu derken yere bakmıştı.

"Aramız iyi o zaman?" Jaemin gülümsüyordu.

"Çok iyi."

%%%%%%

















#doyouknowwhydoiuse%
#comebackjungwoo
#iwantyuwintogetheragain

÷NORENMİN÷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin