Ailesi evde olmadığı ve canı sıkıldığı için Jaemin Jenoların evinde kalmaya gitmişti. Onun yapabileceği fazla yatak olmadığı için Jeno salonda yatmak için diretmişti ama Jaemin üstün ikna yetenekleri sayesinde salonda yatmayı başarmıştı
İlk uyanan Renjun'du ve karnı gerçekten acıkmıştı. Fakat salon ve mutfağın birleşik olduğu bir evde Jaemin'i uyandırmadan nasıl kahvaltı hazırlayacağını bilmiyordu. Şansını denemek için odasından çıktı. Tuvalette işini hallettikten sonra mutfağa gitti. Jaemin'in pembe saçlarının güneşte parladığını gördü. Uyurken gözüne güneş gelmesin diye perdeyi kapattı ve kahvaltıyı hazırlamaya başladı.
Tuzu ararken yukarıdaki dolabın en üst rafında olduğunu gördü. Bir yandan tuza ulaşmaya çalışırken bir yandan da Haechan'a tuzu oraya koyduğu için içinden sayıyordu.
Tuzu almaya yaklaşmışken şekilli bir el ondan önce tuzu almıştı. Renjun korkuyla geriye çekilirken belini tezgaha vurdu. Acıyla ağzından küçük bir inilti çıktı. Önündekine baktığında ise az önce uyuyan pembeyi görmüştü.
"Hey iyi misin? Korkutmak istememiştim."
Renjun belini ovarken konuştu.
"İyiyim. Sadece... niye hayalet gibi geliyorsun!?" Sinirle onu göğsünden ittirdi.
Yani itmeye çalıştı. Hareket bile ettirememişti.
Jaemin kıkırdadı ve tuzu tezgaha koydu.
"Bir daha olmaz. Şimdi arkanı dön." Renjun balık gibi bakıyordu.
"Niye?"
"Beline bakacağım ne olacak?" Renjun bir şey demeden arkasını döndü.
Jaemin narince tişörtü kaldırdı ve üstten masaj yaptı. Sonra kemiğini oynatarak bir şeyi var mı diye baktı. Tişörtünü tekrar kapatarak Renjun'u geri çevirdi.
"Bir şeyin yok merak etme." Renjun kaşlarını çattı.
"Sen nerden biliyorsun bunları?" Jaemin elini ensesine attı.
"Bir kaç sene önce belimde zedelenme olmuştu da, o yüzden öğrendim bir kaç şey."
"Geçmiş olsun Jaemin." Gözler Jeno'ya dönmüştü.
"Günaydın size de." Jeno bir şey demeden banyoya yöneldi.
İkili birbirine bakıp gülmeye başladı. Jeno geri geldiğinde Renjun'a baktı.
"Ne oldu senin beline?"
"Jaemin gelince tezgaha vurdum da." Jeno yanına gitti.
"Bakayım." Renjun Jeno'nun elini tuttu.
"Jaemin baktı sorun yokmuş hem çok sert vurmadım." Renjun gözleriyle onu ikna etmeye çalışıyordu.
"Hem hadi artık benimle ilgilenmeyi bırakın da kahvaltıyı hazırlamama yardım edin doktor çocuklar. Renjun aralarından sıyrıldı ve buzdolabına gitti.
Jaemin Jeno'yla bakıp gülerek omuz silkti ve işe koyuldu.
%%%%%%
#thisisthehappiestdayofmylifecauzejungwooisback
#giverenjunstophairbacksm