>Fullsun<

348 33 32
                                    

"Hayatımın en güzel günü olabilir bu." Haechan elindeki paketi açarken konuştu.

"Bence Ten hyung'a kolayca güvenme. Sonuçta aramızda en az seni seviyor." Renjun sinir bozma peşindeydi.

"O kadar da değil. Hem doğum günüm olduğu için Taeyong hyung onu ikna etmiştir."

Haechan paketini açmayı bitirdiğinde bir çığlık koparmıştı zaten. En sevdiği oyun tetrisin son modeliydi.

Haechan tetrisine Mark'a sarıldığından daha sıkı sarılırken Chenle hediyesini uzattı.

"Telefon kutusu olmasına rağmen içinden telefon çıkmayacağını biliyorum." dedi Haechan.

"Hyung aç önce bir hadiii." Chenle ısrar etti.

Haechan yavaşça açtı ve içinden iphone11 çıkınca başka bir çığlık daha patladı.

"Sen zengindin dimi ya. Neyse teşekkürler velet." Haechan telefonu inceliyordu.

"Aramızda bir yaş olduğunu ne zaman anlayacaksınız acaba."

Renjun'un sipariş ettiği hediye çinden gelmediği için o sonra verecekti. Ardından Jeno uzun ince bir paket uzattı.

"Kitap aldım deme lütfen." Haechan açarken çikolata olduğunu farketti.

"Bayağı emek var bu hediyede." Jeno ensesini kaşırken diğerleri gülmüştü.

Jisung da Haechan'a bir ayakkabı paketi uzattı. İçinden sportif ve şık bir ayakkabı çıktı. Haechan hemen ayaklarına geçirdikten sonra Jaemin'e bakmaya başladı.

"Çok büyük bir şey değil ama umarım sana layıktır."

Haechan hızlıca gözlerini kırptı ve hediyeyi aldı. İçinden çok zarif ve güzel bir kolye çıktı. Üstünde sevimli bir güneş vardı.

Haechan 'yiaa' yapmayı unutmamıştı tabii.

Jeno Jaemin'in koluna vurdu.

"Hediye seçmede bu kadar iyi olduğunu bilmiyordum." Jaemin biraz yaklaştı.

"Ben de senin bu kadar kötü olduğunu bilmiyordum." Kıkırdamaya başladılar.

"Hey siz ikiniz. Benim doğum günüm bu gün ben gülerim." Haechan sinirlenmiş duruyordu.

"Tamam efendim özür dileriz." Jaemin asker işareti yapmıştı.

*****

Günün sonunda herkes Chenle'nun Seoul'deki evine gitmişlerdi. Ev büyük olduğundan herkese ayrı oda vardı. İyi geceler dinlendikten sonra yataklar dolmuştu.

Jaemin her ne kadar gözlerini kapatmaya çalışsa da bir türlü uyuyamıyordu. Yüzünü yıkamak için lavaboya gitmeye karar verdi.

Lavaboya ulaştığında ışık yanmamasına rağmen bir ağlama sesi duyuyordu. Işığı yaktığında önünde ağlayan ve korkmuş bir Renjun gördü.

%%%%%








Ölmedim wauw bir baktım iğrenç ficim okunuyor neden yazmayayım? Okumak isteyen var mı onu da bilmiyorum ama

Her neyse nct biasınız kim?

#ridinandrollingohbaby
#moreattentiontowayv
#mybabieswerentshowingthe

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 14, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

÷NORENMİN÷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin