😟jisoo😟

60 4 0
                                    


♡jihyo♡

1 ay sonra

koltukda öylece oturmayaya ve yere bakmayama başladım. daniel enimle ilginç bişey konuşmak için evine çağırmıştı.

daniel: jisoo.

jihyo: ne var!?

daniel: nasılsın?

jihyo: ne?

daniel: neden bu kadar şaşırdın?

jihyo: şaşırdım evet. uzun zaman sonra kavga etmeden konuşabilecekmiyiz. merak ediyorum?

daniel: merak etme birazdan kavga edebiliriz.

jihyo: işte buna şaşırmam.

daniel: jisoo

jihyo: ne var.

yanıma gelip oturdu. sadece uzun bir süre. birbirimizle bakıştık..

daniel: jisoo biz neden ayrıldık?

jihyo: bu da sorumu. bunun cevabı çok belli zaten.

daniel: jisoo. k-keşke ayrılmasaydık.

jihyo: n-ne diyorsun sen daniel. benden ayrılan sendin şimdide karşıma geçip. keşke ayrılmasaydık diyorsun! neyim ben oyuncakmı!.

çantamı alıp. ordan kalktım

jihyo: beni bunun için buraya çağırdığına inanamıyorum.

tam gidecekken

daniel: ne demeliydim çok pişmanım

jihyo: sencede pişman olmak için çok gec kalmadınmı!

bir an arkamdan sarılınca bişey yapamadım

daniel: evet çok geç kaldım. özür dilerim ama sana olan aşkıma inan seni çok seviyorum.

jihyo: aşkına inanmıyorum.

daniel: ne?

hemen kollarından kurtuldum ve. oradan gittim.

uzun bir süre dahyun'u yazacağım çünküo istediğim aksiyon sahnelerini tutturmam lazım anlayış gösterin

♡dahyun♡

d

ersteydik. ve birden sınıfa bir öğrenci girdi gördüğümde şaşkına döndüm. o kızdı lise'deyken beni sürelli ezen kızdı. bir an birbirimizle bakıştık oda beni görünce şaşırmıştı

öğretmen: kendini tanıt. öğrenci

jisoo: adım kim jisoo ama kısaca jisoo diyebilirsiniz.

öğretmen: tamam dahyun'un yanına geç.

ne HAYIR!!. çok geçti. yanıma geçmiş ve kitaplarını çıkarırken eliyle kalem kutumu itti ve bütün kalemleri yere düştü.

jisoo: ops pardon canım!.

her mutluluğun bir sonu varmış. eski günler geri gelicek. ondan çok korkuyordum. halada öğle o çok kötü bir kız bana yaptıklarını asla unutmayacağım.

flashback...

sıramda oturup test çözüyordumki birden. jisoo geldi içeceğini testime döktü. ve kafamı itti.

jisoo: hey senin ders çalışman yasak!

dahyun: Ö-ö özür dilerim jisoo.

jisoo: jisoo değil efendim diyeceksin!

dahyun: t-tamam efendim.

jisoo: ayş saçlarına gıcak oluyorum. kızlar verin makası.

dahyun: ha hayır. yapamazsın!

jisoo: bana emirmi veriyorsun!!

dahyun: h-

yüzüme çok pis tokatı yemiştim. bunu bir kaç saat devam ettirmiş ve saçlarımı kesmişti. sınıftakilerin hepsi hiç bir şey olmamış gibi davranıyordu. elim yüzüm kan olmuştu saçlarım dağınık ve. kesilmişti.

flashback. end..

zil çalar...

tabikide jisoo çok güzel olduğu için herkez başına toplandı. bende sınıftan çıktım. öğlesine okulun bahcesinde yürüyordum. biri elini duvara koyup. beni sıkıştırmıştı. tabikide o kişi eunwoo'du ilk başlar beni sinir etmek için öğle yapıyor sanıyordum. ama bana olan hislerini öğrenince oyun olmadığını anlamıştım.

eunwoo: selam prenses nasılsın.

dahyun: işim var eunwoo uraşamam.

beni iyice sıkıştırıp yaklaşmıştı. alışmıştım şaşırmıyordum.

eunwoo: sana fikrini sormadım bebeğim.

dahyun: günüm berbat geçiyo biliyormusun neler oldu.

dudağıma minik bir öpücük kondurup ayrıldı. ve elimi tuttu. ve yürümeye başladık.

eunwoo: benimle olduğun her günün çok güzel geçmesi gerek ama anlat bakalım prensesim.

dahyun: jisoo geldi.

eunwoo: jisoo'mu o zaten hep sizinle değilmi?

dahyun: hayır. o değil hem zaten onun adı jisoo'da değil

eunwoo: nasıl yani anlamadım kafam karıştı.

dahyun: bak kimseye söylemiceksin yoksa seninle bir daha konuşmam

eunwoo: senin dudaklarınım deydiği dudaklarımım üstüne yemin ederim kümseye söylemem.

dahyun: daniel'in eski sevgili olan jisoo artık jihyo

aşkımızın sonu *1* 《TAMAMLANDI》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin