1 yıl sonra...
odamda ressim yapmaya başladım bitirince bir kontrol ettim.
evet eunwoo'yu yaparken. yaklaşık 1-2 haftamı harcadım. ona ne kadar kızgın olsamda özlüyordum onu kokusunu bile özlemiştim o güzel dudaklarını özlemiştim. bunları düşünürken göz yaşlarımı tutamadım.
chungha: girebilirmiyim?
dahyun: ah elbette
chungha: yinemi eunwoo. artyık vazgeç lu çocuktan.
dahyun: ama ne yapayım onu sevmek elimde değil
chungha: elinde herley senin elinde. güç sende!
dahyun: ama-
chungha: bak o adam seni düşmanın ile aldatmadımı sende sinirlebip savaşmayı kabul ettin bu kadar!
dahyun: herneyse. hazırmısınız
chungha: uzun zamandır bu anı bekliyorduk. asıl sen hazırmısın.
dahyun: evet.
chungha: bak bu savaş bizim için çok önemli büyük canavar ile sen savaşıcaksın.
dahyun: tamam bunu yapacağım.
chungha: öyleyse gidelim.
birlikte kraliçenin yanına gittik. ve diz çöktük sonra büyük ordu ile. savaşıcağımız eski şatoya gittik. karşı takımda. savaşıcağım kişinin jimin olduğunu tahmin etmemiştim.
dahyun: jimin?
jimin: benim olacağını tahmin etmemiştiniz öğle değilmi?
chungha: yani bizi.
deyip chungha jimin'in tarafına geçti.
dahyun: ne oluyo!?
chungha: hah cidden. bunu anlamamış olman çok kötü.
dahyun: beni kandırdınız ama bu savaşmayacağım anlamına gelmiyor.
deyip kılıcımı çıkardım ve orduyla beraber onlara saldırdık. birdeb canavar gelince korktum.
dahyun: kendini topla. dahyun
odakşandım birden kılıcımdan alevlar çıkmaya başladı. hemen canavara saldırdım. canavar beni itti. yere yuvarlanarak. düştüm. hemen merdivenlerden çıkıp canavarın üstüne atladım. arkamdanda chungha geldi ve bir anda bizi bir yere ışınladı. üstümde artık çelik kıyafet yoktu. kırmızı bir elbisem vardı. (feel spacial'daki kırmızı elbisesi) etrafıma baktığımda balo gibi bir yerdeydik erkeklerde şık kıyafetler ve kızşarda. güzel kabarık elbiseler vardı. ve twice burdaydı. eunwoo ve arkadaşlarda burdaydı. herkezde biraz sezsizlik oldu. canavarda susmuştu birden chungha canavarı yok etti. hemen chungha'ya döndüm.
chungha: bir oyundan ibaretti. öncelikle projeksiyondan öpüşen bir çift yatattım tabi sen gerçek sandın. ordakileri eunwoo ve jisoo sandın. ve gaza gelip aynanın içinden geçtin.
dedi. içinden bunu birtek ben duymuştum çünkü düşünceleri okuma özelliğimde vardı.
dahyun: nasıl?
chungha: tam bir eziksin onca emeyime yazık ettin.
dahyun: bunı nasıl yaparsın bana nasıl yalan söylersin sana güvenmiştim!
dediğimi takmamıştı bile. herkez şaşkın bir şekilde biz izliyordu
dahyun: beni aptal yerine koydun. ve benimle oynadın. savaşı kabul edrceğimi biliyordun. 1 yıldır bana eğitim verdin. ve hepsi bir oyunmuydu
chungha: malesef jimin'i sevmek benim elimde değildi.
jihyo: dahyun?
dedi ağlamaklı bir sesle jihyo.
dahyun: jihyoo~
bir anda bana yaklaşıcakken chungha arkamdan beni tutup kılıcı boynuma dayadı.
chungha: sakın 1 adım dahi atmayın.
jihyo: dahyun!
dahyun: dur jihyo bana bişirşey yapamaz.
yapamazdı. sadece o kılıcı kalbime saplarsa beni öldürebilrdi. ve bunu unutmuştu. kılıcıboynuma hızlıca sürttü. herkez yüzünü kapadı. ama sadece 2 saniye kanadı ama yaram hemen kendiliğinden kapandı bende hemen ona tekme attım ve yere düşürdüm. sonra kılıcımla üstüne atladım. ama kılıcı ile kılıcımı tuttu.
dahyun: seni öldüreceğim!
chungha: o kadar kolay değil!
deyip beni itti 2 metre ötedeki duvara yapıştım.
eunwoo: dahyun!
hemen yanıma geldi ve bana sarıldı.
dahyun: eunwoo.
tam chungha gelicekken eunwoo'dan ayrıldım ve chungha ile savaştam en sonunda kılıcı ona sapladım. som nefesini verdi ve öldü!
tüm kızlar gelip bana sarıldı.
sana: seni çok özledik.
mina: uzun zamandır neredeydin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aşkımızın sonu *1* 《TAMAMLANDI》
Acciónbir dahwoo hikayesi içerikler: aşk aksiyon kiss whatsapp komedi smut okursanız iyi edersiniz güzel hikaye