ဂမုန္​း

21.4K 806 5
                                    

သူမႏိုးလာ​ေတာ့ ပတ္​ပတ္​လည္​က အ​ေမွာင္​ထုႀကီးစိုး​ေနၿပီး သူ​မ​ရပ္​​ေနတဲ့​ေနရာကသာ.မီးထြန္​းထားသလိုကြက္​လင္​း​ေနခဲ့တယ္​

ၿပီး​ေတာ့ သူမဟာ ဒါက ဘာႀကီးလဲ ငရဲလားလို႔​ေတြးလိုက္​မိတာပဲ

သူမဟာ သူ႔ကိုယ္​သူ​ေဆး​ေတြ​ေသာက္ၿပီး သတ္​​ေသခဲ့ၿပီးၿပီ

ဒါဆို ဒီ​ေနရာက သူ႔ရဲ႕ငရဲလား

"ဒါဟာ ငရဲမဟုတ္​ပါဘူး...."

"ဘယ္​သူလဲ "

"​ေသဆံးုျခင္​းနဲ႔႐ွင္​သန္​ျခင္​းၾကား အခြင္​့ထူးခံတို႔ ​ေနထိုင္​ရာမွႀကိဳဆိုပါတယ္​."

"Wait !!What?​ေသဆံုးျခင္​းနဲ႔႐ွင္​သန္​ျခင္​းၾကား အခြင္​့ထူးခံ အဲ့တာဘာလား"

"က်​ေနာ္​က​ေတာ့ Hostအတြက္​ ကူညီသူ ပါ hostဟာ က်​ေနာ္​နဲ႔အတူမစ္​႐ွင္​​ေတြကိုလုပ္​ရမွာျဖစ္​ၿပီး hostရဲ႕ မစ္​႐ွင္​​ေတြၿပီးသြားတဲ့အခါ...hostဟာ မူလကမ႓ာကို Hostလိုခ်င္​တဲ့အခ်ိန္​ျပန္​ခြင္​့ရမွာျဖစ္​ပါတယ္​ "

"လိုခ်င္​တဲ့အခ်ိန္​ အခ်ိန္​​ေတြ​ေနာက္​ဆုတ္​ၿပီးလို႔​ေျပာတာလား"

"ဟုတ္​ပါတယ္​ Hostအတြက္​missionဆယ္​ခု႐ွိၿပီး အခုပထမကမ႓ာကိုသြားရပါမယ္​ ....ျပင္​ဆင္​ပါ...ပို႔​ေဆာင္​ပါၿပီ 5-4-3-2-1-0"

"အမ္​~~~ဟဲ့ဟဲ့ ...ငါဘာမွမ​ေမးရ​ေသးဘူး​ေလ"

သူ႔မအ​ေတြးအဆံုး သူ႔အာရံု​ေတြဟာ အ​ေမွာင္​က်သြားတယ္​ .....

............ဒါ​ေလးကnormal system​ေလးပါ အဟမ္​းး.....
ဒါက​ေတာ့ အခုမွအစပ်ိဳးထားတာ....😁😁😁

(Unicode)
သူမနိုးလာတော့ ပတ်ပတ်လည်က အမှောင်ထုကြီးစိုးနေပြီး သူမရပ်နေတဲ့နေရာကသာ.မီးထွန်းထားသလိုကွက်လင်းနေခဲ့တယ်

ပြီးတော့ သူမဟာ ဒါက ဘာကြီးလဲ ငရဲလားလို့တွေးလိုက်မိတာပဲ

သူမဟာ သူ့ကိုယ်သူဆေးတွေသောက်ပြီး သတ်သေခဲ့ပြီးပြီ

ဒါဆို ဒီနေရာက သူ့ရဲ့ငရဲလား

"ဒါဟာ ငရဲမဟုတ်ပါဘူး...."

"ဘယ်သူလဲ "

"သေဆံးုခြင်းနဲ့ရှင်သန်ခြင်းကြား အခွင့်ထူးခံတို့ နေထိုင်ရာမှကြိုဆိုပါတယ်."

"Wait !!What?သေဆုံးခြင်းနဲ့ရှင်သန်ခြင်းကြား အခွင့်ထူးခံ အဲ့တာဘာလား"

"ကျနော်ကတော့ Hostအတွက် ကူညီသူ ပါ hostဟာ ကျနော်နဲ့အတူမစ်ရှင်တွေကိုလုပ်ရမှာဖြစ်ပြီး hostရဲ့ မစ်ရှင်တွေပြီးသွားတဲ့အခါ...hostဟာ မူလကမ္ဘာကို Hostလိုချင်တဲ့အချိန်ပြန်ခွင့်ရမှာဖြစ်ပါတယ် "

"လိုချင်တဲ့အချိန် အချိန်တွေနောက်ဆုတ်ပြီးလို့ပြောတာလား"

"ဟုတ်ပါတယ် Hostအတွက်missionဆယ်ခုရှိပြီး အခုပထမကမ္ဘာကိုသွားရပါမယ် ....ပြင်ဆင်ပါ...ပို့ဆောင်ပါပြီ 5-4-3-2-1-0"

"အမ်~~~ဟဲ့ဟဲ့ ...ငါဘာမှမမေးရသေးဘူးလေ"

သူ့မအတွေးအဆုံး သူ့အာရုံတွေဟာ အမှောင်ကျသွားတယ် .....

............ဒါလေးကnormal systemလေးပါ အဟမ်းး.....
ဒါကတော့ အခုမှအစပျိုးထားတာ....😁😁😁



ငါ လေးကဗီလိန်ရဲ့ကိုယ်ထဲရောက်သွားတယ်Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon