~1.BÖLÜM ~

102 29 15
                                    

Lanet alarm kapat çeneni... Bir yandan annemin bana seslenmesi bir yandan da alarmın çalması katlanılmazdı.

"Alya uyan artık okula geç kalıyorsun!"

"Tamam anne."

Saat 7'ydi.Biraz daha oyalanırsam derse geç kalacağım.Hemen hazırlanıp aşağıya indim.Annem kahvaltı hazırlamıştı.Ayak üstü bir şeyler atıştırıp evden çıktım. Zamanlamam harikaydı. Evden çıkar çıkmaz okul servisi gelmişti.Servise bindim,en yakın arkadaşım Selin benim için en önlerden bir koltuk tutmuştu. Yanına oturdum.Biraz sohbet ettik.Selin büyük bir heyecanla ;

"Alya biliyor musun bugün sınıfımıza yeni biri gelecek."

"Ciddi misin?İnşallah gıcık bir kız olmaz."

"Kız olduğunu da kim söyledi?"

"Neyse gelince görürüz"diyip konuyu kapattım.

Servisten indik.Sınıfa girdik.Herkes yerini almıştı.Sınıfta herkesin yeri belliydi.Herkes iki kişilik oturuyordu ben hariç. Benim yanım boştu. Sanırım yeni gelen kişi benim yanımda oturacak.Ders matematikdi.Hoca derse girmişti.Derken kapı çaldı ve içeriye biri girdi.Erkekti." Olamaz..."
Kahverengi gözlü,uzun boylu,siyah saçlı biriydi.Üzerinde dar bit pantolon ve kapşonlu salaş bir sweat vardı.Hoca yeni sınıf arkadaşımız olduğunu anladı ve kendini tanıtmasını söyledi.

"Merhaba!Ben Atakan."

Hoca sınıfa bir göz geçirdi. Bizim sınıf öğretmenimiz olduğu için kimin nerede oturacağına da o karar verirdi. Benim yanımın boş olduğunu görünce yanıma oturttu.

"Merhaba!Ben Atakan."

"Alya."

"Güzel isim.Tanıştığıma memnun oldum."

İyi birine benziyordu. Yan yana oturduğumuz için ister istemez konuşuyorduk. Öyle böyle ders bitti. Selin ve ben kantine indik.Bir şeyler yedik.Biraz da bahçeye çıkıp banklarda oturduk.Bahçeye çıkar çıkmaz banklarda Atakan'ı gördüm. Biz başka bir banka geçtik. Ben ve Selin sohbet ederken Atakan'ın bana baktığını fark ettim.Onu gördüğümü farkedince bakışlarını benden kaçırdı.Neyse zil çaldı sınıflara girdik.Ben ve Selin kalorifer peteklerinin orada duruyorduk.Sınıfa Atakan girdi.Girer girmez göz göze geldik.İstemsizce gülümsedim.Ders edebiyatdı.Hoca sınıfa girdi ve derse başladık.Atakan durmadan bana bakıyordu.Benim ona baktığımı görünce de gözlerini kaçırıyordu.Edebiyat hocası berbat bir parfüm sıkmıştı.Biz de en önde oturduğumuz için çaktırmadan burnumuzu kapattık. Aniden ben ve Atakan'ı bir gülme tuttu.Hoca anlamıştı ona güldüğümüzü.Anlaşılan bayağı sinirlenmişti bize hemen dersten attı bizi.Biz dersten atılmamıza rağmen gülmeye devam ediyorduk.Sınıftan çıktık kantine indik.Bir şeyler içtik.

"Alya sana birşey soracağım."

"Sor."

"Derste sana bakıyordum bahçede de bana bakıp gülümsedin,neden?"

"Sen de bana gülümsedin ama."

Zil çaldı sınıfa gittik.Teneffüsdü ama biz yine de sınıfa girdik.Sınıfta yeni biri daha vardı. Ne yani yeni biri daha mı geldi? Ben ve Atakan sınıfa girer girmez o çocuğun bakışları bana doğru yöneldi.Yanımıza geldi ve kendini tanıttı.

"Merhaba!Ben Burak."

"Ben Alya."

"Ben de Atakan."

Eee şimdi boş yer yok nereye oturacak?Hoca çoktan belirlemişti.Tam arkamdaki kızı kaldırmış onun yerine Burak'ı koymuştu.Ders Fizikdi.Zil çaldı hoca sınıfa girdi.Atakan bana bakıp gülümsüyor ben de utandığım için bakışlarımı kaçırıyordum.Birden arkamdan bir fısıltı duydum.Burak beni çağırıyordu.Arkama döndüm bana bir mektup verdi. Mektupta aynen şunlar yazıyordu:

"Doğru düzgün tanışamadık,tanışalım mı?

" Şimdi dersteyiz,ama teneffüste olabilir. "diye cevapladım.

" Tamam. Kantine inelim orada konuşuruz."

"Sınıfta da konuşabiliriz.Kantin şart değil."

"Nasıl istersen."

Hocaya yakalanmadan mektuplaşmayı bıraktım.Tahtaya baktım hoca yine bir şeyler karalamıştı tahtaya.Hızlıca not aldım. Derken zil çaldı. Burak yanıma geldi. Elini samimi bir şekilde uzattı. Ben de uzattım.Öyle ayak üstü bir tanışdık.Sonra ben Selin'in yanına gittim.Atakan'ı ve Burak'ı da çağırdım.Biraz sohbet ettik.Zil çaldı. bu son dersti.Telefon numaralarımızı birbirimize vermiştik.Ders başladı. Hoca dersin ilk 10 dakikasını tek işledi. Sonra bizi serbest bıraktı. Nihayet bu derste bitmişti ve eve gitme vakti gelmişti.Servise bindik.Ben ve Selin önde,Atakan ve Burak'da bir arkamıza oturdu.Yol boyunca hiç konuşmadık.Ben eve gelmiştim.Kapıyı annem açtı.Çok yorgundum.Yemek bile yemeden odama çıktım...

~Meftun~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin