~9.BÖLÜM~

37 3 5
                                    

Beden dersi zilin çalmasıyla sona ermişti.Biz soyunma odasında okul kıyafetlerimizi giymeye gittik.Giydikten hemen sonra da kentine gittik.Ben ve Selin kantinin kapısından içeriye girdiğimizde Burak ve Atakan'ın bizden önce gelmiş olduğunu fark ettik.

"Eeee kızlar bizde hiç gelmeyeceksiniz diye korkmuştuk."

Bu Atakan'ın sesiydi.Yanlarına gittik.Tam oturacaktık ki okul müdürünün kendi odasında mikrofonu alıp duyuru yaptığını duyduk;

"Evet çocuklar iki gün sonra okulumuzun düzenleyeceği bir kamp var.Bu kampa katılmak isteyen bizden birer izin kağıdı almalıdırlar.Bunları akşam velilerinizle birlikte imzalayıp yarın getirmeniz gerekmektedir."

Selin hemen lafa atladı;

"Bu kampa siz de geleceksiniz değil mi?Gelmemezlik yapmayın.Hem bizler için de bir değişiklik olur."

Burak;

"Tamam."

Atakan;

"Tamam."

Alya peki sen?

"Yok ya ben gelmek istemiyorum."

"Ne demek gelmek istemiyorum?Geleceksin o kadar!"

"Offff tamam."

Zil çaldı ders başladı. Bugün dersler her zamankinden biraz daha çabuk geçiyordu.Dersti konulardı derken okul bitti. Sonunda son ders olmuştu. Son dersimiz Edebiyat'dı.Hoca da gelmediğine göre eve gidecektik.Okul servisine binmeden önce müdürün odasına gidip izin kağıdı aldık,sonra da servise binip eve gittik.Evde hazırlanıp ortak buluşma yerimize gittim.Herkes benden önce gelmişti.Selin ve Burak aynı anda"Alya hiç gelmeseydin!"dediler.Atakan hiçbir tepki vermedi.Geldiğimiz kafeye ben daha önceden hiç gitmemiştim.Masaya geçtik. Hepimiz birer limonata ve tatlı sipariş ettik.Onları yerken iki gün sonra gideceğimiz kamp hakkında konuşmaya başladık.

Burak;

"Kampa gidersek garanti 3_4 gün kalırız."

Ben hemen söze atladım.

"Bu kamp işi de nereden çıktı?"

"Bilmem bizim müdür işte..."

Açıkçası o kampa gitmeyi hiç istemiyordum.Tatlıları yedikten sonra biraz daha kafede oturduktan sonra eve geldim.Akşam olmuştu.Anneme o izin kağıdını doldurmasını söyledim.Beraber doldurduktan sonra odama geçtim. Pijamalarımı giyip yatağa geçtim. O kadar yorulmuştum ki uyku beni kendi topraklarına çekti...
Sabah yine alarmın sesiyle uyandım. Okul için hazırlanıp aşağıya indim.Kahvaltı yapıp evden çıktım. Servis tam zamanında gelmişti. Servise binip okula geldim.Bir dakika Burak,Selin ve Atakan neden serviste değillerdi?Bu işte bir terslik var.Sınıfa geçtim. Onlar benden önce gelmişlerdi.Ama hiç böyle yapmazlardı ki.Yanlarına çağırdılar beni.

"Alya izin kağıdını da alıp gelir misin şunu müdüre teslim edelim."

"Tamam."

İzin kağıdını da alıp müdürün yanına gittik.Kâğıtları verip odadan çıktık.
Dersin başlamasına az bir vakit kalmıştı. Sınıfa gittik. Ders başladı. İngilizceydi.Ders başlayalı 5 dakika olmuştu ki müdür yardımcısı geldi ve yarınki gezi hakkında bilgi vermeye başladı;

"Arkadaşlar yarın düzenleyeceğimiz kamp gezimiz 3 gün sürecek. Telefon getirmek yasak değil. Yarın defter kitap getirmeyin.Birkaç kıyafet kendinizle getirseniz sizin için yeterli olacaktır. Yarın sabah saat 10:00'da aracımız hareket edecektir.Bilginize."

Bunları söyledikten sonra sınıftan çıktı. Yoklama alındı. Dersi işledik ve bitti.Çok çabuk geçmişti.Bugün sadece 3 ders tek işlenecekti.Şimdiki ders okuma saati sonraki ise Kimya.Bu dersleri de işledik ve okul dağıldı. Eve yorgun bir şekilde gittim.Yemek yiyip ders çalıştım.Biraz müzik dinleyip kitap okudum.Sonra da yatağıma uzandım.Uykulu gözlerim dayanamaz hale geldi. Ve uyku beni kendi topraklarına çekti...

~Meftun~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin