O kadar yorgundum ki direkt kendimi yatağa attım.Kıyafetlerimi çıkartmaya bile tenezzül etmedim.Derken telefonum çaldı arayan Atakan'dı.Telefonu açtım:
"Selam Alya.Kusura bakma rahatsız ettim. Şey ders notlarını senden alabilir miyim?"
"Olur,ben sana yarın okulda veririm."
"Okulda olmaz,şimdi versen.Yani bir yerde buluşsak hem notları verirsin hem de bir şeyler içeriz."
"Olabilir aslında."
"O zaman sen şimdi hazırlan ve yarım saat sonra AVM'nin yanındaki cafe'ye gel."
"Tamam."
Telefonu kapattık.Hazırlanmam için yarım saatim var.Derhal gidip giyinmem lazım.Giyindikten sonra hemen evden çıktım.Koşa koşa durağa yetiştim.Otobüse bindim ve 5 dakika sonra AVM'nin yanındaki cafe'ye geldim.Geldiğimde de Atakan gelmişti.
"Selam Alya."
"Selam Atakan."
"Ne içmek istersin?"
"Çay."
Atakan garsona seslenirken aniden bir mesaj geldi.Mesajı okudum ama mesaj tanımadığım birinden gelmişti.Mesajda aynen şunlar yazıyordu:
"Sen beni görmüyor olabilirsin, ama ben seni görüyorum.Daha yeni tanıdığın biriyle bence bu kadar samimi olmamalısın..."
_Bu mesajı okur okumaz etrafıma baktım.Ama kimse yoktu.Tekrar telefonuma baktım mesaj hâlâ duruyordu.Mesaj yazmadım ve telefonu kapattım.Bana mesaj gönderen kişiyi de engelledim.
"Alya bir sorun mu var?"
"Yo_yok bir sorun yok."
"Emin misin?"
"Eminim."
Öyle havadan sudan konuştuk biraz. Daha sonra saate baktım çok geç olmuştu.
"Şey Atakan ben artık eve gitsem iyi olur."
"Peki.Bu arada seni evine bıraksam bir sorun olur mu?"
"Yani sen zahmet etme ben kendim giderim."
" O zaman yarın okulda görüşürüz."
"Görüşürüz."
Cafe'den çıktım. Hemen eve geldim.Annem çoktan yemeği hazırlamıştı.Ellerimi yıkayıp doğruca masaya oturdum.Yemek yerken aynı anda annemle sohbet ettik. Yemek bittikten sonra koşa koşa odama çıktım.Biraz ders çalışıp sonrasında da kitap okudum.Akşam olmuştu ve çok yorulmuştum.Pijamalarımı giyip yatağıma uzandım.Biraz telefonla uğraşıp daha sonra müzik dinledim. Öylece uykuya dalmıştım...