~7.BÖLÜM ~

32 15 5
                                    

Bu ders diğerlerine göre biraz daha çabuk ilerledi.Artık son derse geldik.Son ders okuma saatine denk gelmişti. Matematikden kurtulmuştum bugünlük.Zil çaldı son teneffüstü bu.Yalnız başıma kapıya doğru yöneldim.Koridorlarda yavaş adımlarla ilerlemeye başladım. Koridorlar bayağı uzundu.Koridorun duvarında asılı olan panolar ve onları da süsleyen resimler.Sınıf kapılarının üzerlerinde ünlü şairlerimizin söz ve şiirleri.Merdivenlerden inmeye başladım. Merdivenler her günkünden biraz daha uzun ve yorucu geldi bana.Bahçeye çıktım. Elimde telefonum,kulağımda kulaklık,bir banka oturdum.Okulumuzun bahçesi mükemmeldi.Her yeri ağaçlarla çevriliydi.Doğrusu bu güzelliğe aşık olmamak mümkün değildi. Huzur vericiydi.Yalnız bu huzur fazla uzun sürmedi.Selin,Atakan ve Burak geldi. Ellerinde kahveleri.Tabii Atakan beni unutmamıştı Elindeki diğer kahveyi bana uzatıp yanıma oturdu.Selin ve Burak'da oturdu.Onlara geçirdiğim her vakit benim için unutulmaz birer anıydı.Biraz oturup sohbet ettik, daha sonra fotoğraf çektik. Sonrasında ise lanet zil çaldı. Sınıfa girdik.Okuma saatiydi.Benim sanırım en sevdiğim saat buydu.Kitabımı açıp okumaya başladım.Hoca da gelmişti. Önce selam verdi daha sonra da yoklamayı aldı.Ardından proje ödevlerimizi vereceğini söyledi. Benim kitap okumayı sevdiğimi bildiği için bana üç tane kitap verdi.Bunları alıp okumamı,daha sonrasında ise özetlememi istemişti.Sevinçten uçacaktım.Hemen kütüphaneye gidip romanları aldım. Hepsini tek bir seferde buldum.Bu da benim için bir avantajdı.Kütüphanenin içi mükemmeldi.Kitaplar alfabetik sıraya göre dizilmişti.İçerisi sessiz bir ortamdı.Kısacası mükemmeldi. Okulun kütüphanesi olduğu için hocadan rahatça izin alıp gidebildim.Kitapları da aldıktan sonra sınıfın kapısını hafifçe tıklatarak içeri girdim.Kitapları çantama koyup okuma saatine devam ettim.Sonunda ders bitmişti ve evlere gitme vakti gelmişti. Bizimkilerle okul servisine bindik.Selin sessizliği bozdu.

"Yarın haftasonu,bir yerlere gidip takılalım mı?Hem sınav öncesi motivasyon olur."

_Hepimiz onayladık.Daha sonra okul servisi önce bizimkileri,sonrasında ise beni eve bıraktı. Bizimkilerle vedalaştıktan sonra eve geldim.Kapıyı annem açtı. Annemi yanaklarından öpüp odama gittim.Kıyafetlerimi çıkarıp yatağa uzandım.O kadar yorgundum ki öylece uyuyakaldım...

~Meftun~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin