13

571 53 3
                                    

...

15:43

...

Bylo krásné pozdní odpoledne, Aizawa a jeho malý společník tiše dřímaly v obývacím pokoji, zatímco film v televizi ubíhal a horké nápoje které byly stály na konferenčním stolku, stydli.

V apartmánu bylo poklidné ticho, občas narušeno zvukem který se ozval za hlavními dveřmi apartmánu. Atmosféra byla poměrně klidná a lehká.

Slunce se pomalu uchylovalo ke spánku za horizontem, červené kvítí se mezitím rozlévalo po obloze. Nic nemohlo zkazit tuhle chvíli, dokud se neozvalo tiché zaklepání na hlavní dveře apartmánu.

Aizawa měl nečekaně tvrdý spánek, ale chlapce tichý zvuk probudil ve vteřině. Jeho unavená očka se otevřela s námahou, malé zorničky prohlédly před sebe. Černovlásek pomalu slezl z pohovky zatímco si mnul hřbetem ruky své pravé oko, pomalu se vydal bosky k hlavním dveřím.
Při každém jeho kroku bylo slyšet jemné zavrzání starých parket.

Ospalý chlapec se dobelhal ke dveřím, kde ještě pár minut zápasil s klikou, která byla pro něj moc vysoko.
Nakonec se chlapci otevřít podařilo.

Za dveřmi bytu stál jemu dobře známý dva hrdinové, Hizashi a Nemuri.
Oba hrdinové si spolu tiše povídali dokud se neotevřeli dveře, a dva dospělí ho nezahlédli. Chlapce hned naráz přivítali hřejivé a laskavé úsměvy, to bylo hezké...

"Ahojky broučku, dneska jsme přišli dřív na tvoje hlídání. Vymyslely jsme bezva hry co si můžeme zahrát!"

Zakřičel šeptem Hizashi, přičemž nadšeně pohlédl na Izuka který byl aktuálně moc unavený na to aby projevil nějaký zájem o to co plavovlasý muž právě řekl.

Chlapec jen kývl a pustil dva hrdiny dovnitř, naznačil jim aby byly tiše, poté Izuku nechal dva dospělé napokoji a odešel zpět do obývacího pokoje.
Dva dospělí se vydali do obývacího pokoje hned za chlapcem, jen co se přezuli do měkoučkých pantoflí s motivem koček a koťátek. Aby taky ne, Aizawa odjakživa miloval kočky.

Když dva dospělí stanuli v obývacím pokoji, nestačili se divit.
Aizawa spal jako medvěd v zimě, kdyby se vsadili tak ho ani zemětřesení neprobudí, Izuku byl k němu přitulený a zabalený v dece jako obvykle.

Hizashi a Nemuri si navzájem vyměnili pohledy, už vytahovaly své mobilní telefony a zaznamenávali tento nádherný okamžik. Tohle se jim bude jednou hodit až bude chlapec dospělí.

Mezitím co ti dva spali, Hizashi se vydal udělat čaj pro sebe a bílou kávu pro jeho kamarádku, která se právě usadila v křesle pozorujíc stále ty dva spící. Nikdy si nedokázala představit svého věčně nevrlého kamaráda, jak se stará o dítě které bylo ještě k tomu jeho vlastní!

Aby byla upřímná, vždy si myslela že Aizawa není typ člověka co by si zakládal rodinu jelikož to bylo riskantní. Teď se to všechno obrátilo k nečekanému. Aizawa byl otec s otcovskými povinnostmi a stále se snažil rozuzlovat každý problém, který mu v cestě přistál. Byla pravda že nebyl na tyto věci zvyklý, vždy byl sám a doufal že to ale zůstane...až doteď.

...

17:40

...

Hodina uběhla jako voda od toho co dva hrdinové přišli do apartmánu.
Za tu dobu se Izuku stačil vyhrabat ze své unavené nálady na spaní, začal si hrát vymyšlenou hru s Hizashim.
Chlapec s blonďákem seděli na zemi, Hizashi vysvětlujíc v průběhu hry co má chlapec dělat.
Aizawa stále spal, Nemuri se Koukala na její oblíbenou TV show. Vše bylo klidné.

゚。・*.゚Eraserhead Jr.゚.*・。゚Kde žijí příběhy. Začni objevovat