8:57
...
V místnosti vládla mrtvolná atmosféra.
Nikdo nic neřekl, nikdo nenarušoval ticho mezi všemi u stolu....bylo to podivné.
Až se jeden odvážil promluvit."Ty jsi si vážně myslela že tady ten kluk je mrtvý? To jsi mi to ale hrdinka..."
Prolomil ticho Aizawa, s úšklebkem na tváři. Midnight jen zvedla oči od svého talíře, chvíli zírala na ospalého muže. Poté se narovnala na židli a dramaticky si odkašlala.
"Jak jsem to měla vědět? Nejsem doktor a navíc koukni na něj-"
Rukou ukázala směrem k Izukovi ,který uždiboval ze své snídaně jako vrabčák zrní. I přes to že se vedla konverzace o něm, bylo mu to jedno, nenavazoval oční kontakt ani na sebe neupozorňoval, byl tiše jako ryba v akváriu.
Všechny pohledy u stolu se stočili k malému tichému chlapci."-vidíte to? Vidíte to co já?"
Dokončila svou větu žena, čímž si vysloužila zmatené pohledy zbylých dvou mužů.
"Ahhh, dobře já vám tedy ukážu co není v pořádku."
Znovu ale už otráveně řekla žena, iritovalo jí když tihle dva něco nechápali.
"Tak do toho, ukazuj, povídej, přeháněj..."
Ozval se Aizawa, přičemž mávl rukou v lhostejném gestu. Tohle ho vážně nezajímalo.
"Koukněte na jeho barvu pleti, vypadá tak.... Alabastrově a ... mrtvě? Vypadá stejně tak nezdravě jako ty Shota-kun. Proto jsem si to myslela..."
Vysoukala ze sebe konečně Midnight, poté pokračovala ve své předchozí činnosti což byla snídaně.
"Hm.....Nemuri-chan má pravdu. Ta barva jeho kůže je úplně stejná jako ta tvoje."
Ozval se po chvilce Hizashi. Aizawa na něj upřel zmatený výraz, nechápal na co jeho přátelé naráží...
"Jak to myslíš stejná? Všichni lidé tady mají stejnou barvu pleti, možná jen odstínem se od sebe liší. Takže ...co tím chceš říct?"
Optal se Aizawa svého kamaráda, který se na moment zamyslel než odpověděl.
"No .. Jak se to vezme, ano všichni mají stejnou barvu pleti ale liší se odstínem...ale ty se ode všech lišíš tím, že máš barvu pleti alabastovou až takovou ... jemně šedivou. Dodává ti to pak takový vysoce postavený efekt, a pomáhá ti taky splynout s okolím... Víš jak to myslím, no a tady mrňousek má úplně stejnou barvu pleti jako ty. "
Zakončil vysvětlování Hizashi.
Aizawa jen kýval hlavou jakoby se snažil všechno pochopit, ale on to chápal až moc dobře..."Dobře....."
Řekl do ticha Aizawa a usrkl ze svého šálku kávy.
Po malé chvíli byly všichni hotovy se svou snídaní.
Nemuri odnesla všechno špinavé nádobí do kuchyně, přičemž poslouchala komplimenty od Hizashiho, který zastupoval i druhého unaveného hrdinů protože ten se k tomu nějak neměl."Ugh...to bude zase den. Doufám že vy dva nemáte nic na práci protože potřebuju pohlídat tady tohohle nezbedu"
Řekl Aizawa, zatímco pocuchal chlapci vlasy. Ten se ale opět nehl z místa.
"No, oba máme celodenní program no krom večera... takžeeee je to asi na tobě."
Řekl Hizashi, drbající se nervózně na zátylku. Aizawa si jen povzdychl. Jestli chce mít vše hned hotové, potřebuje hlídání nebo...
ČTEŠ
゚。・*.゚Eraserhead Jr.゚.*・。゚
أدب الهواة[V přepisu] - vyčkejte trpělivě na nové kapitoly. Sledoval jsem jak na zemi v kaluži kve leží žena s krásnými zelenými vlasy které si zrovna teď dávaly koupel v karmínové tekutině rozlévající se všude kolem. Život se z jejích očí vytrácel... Zatímco...