Büyücünün evinin önüne geldiğimde kapıda iki koruma vardı onları umursamayarak içeriye girmek için yürüdüm.Korumalar beni iterek büyücünün kimseyle görüşmek istemediğini söylediler.Bunun üzerine bende evin karşı tarafına geçtim ve oturdum.Korumalar bana bağırarak "Sağır mısın sen? Büyücü kimseyle konuşmak istemiyor." Dediler.Buna karşılık olarak bende" Tamam ben büyücüyü beklemiyorum bu yol büyücünün değil.Bende bu yolu çok sevdim burada antrenmanımı yapıcam."dedim. Orada tam beş gün boyunca durdum şınav,mekik,zıplama,plank ile günlerimi geçirdim.Altıncı günde ise büyücü dışarı çıkmış ve kızgın bir şekilde bana bakıyordu sanırsam yaşlı büyücü evde tutsak kalmaktan sıkılmıştı.Bana bakarken ben cebimden mendili çıkardım ve ellerimi silmeye başladım.Bunu gören büyücü ağzı açık bir şekilde bana bakıyordu ben çıtayı arttırmak için mendil ile anlımdaki teri sildim.Bu sırada büyücü renkten renge geçiyordu bu beni aşırı eğlendiriyordu mendili burnuma götürecekken büyücü dayanamayıp "DUURR!"diye bağırdı. Bende büyücü seninle görüşmek istiyordum diyip mendili ona doğru salladım.Beni istemeyerek kabul etti ve bende ona durumu anlattım.Büyücü bana "Sana en uygun yetenek yolunu öğrenmek için mi beni eve hapsedip daha sonra da kraliyet yakınından aldığın bir mendile böyle zarar verdin!!"diyerek bağırmaya başladı ama beni huzuruna kabul etmeyen oydu bu sebeple bağırtısı sadece kuru gürültüydü.Büyücü bana uygun yetenek yolunun ne olduğunu söyleyeceğini ama daha önce arka bahçesinde 100 tane canavar öldürmemi söyledi gözümün önüne bildirim ve 100/0 yazan bir sayaç çıktı.Bende bunu kabul edip arka bahçesine girdim.Bahçe baya genişti ortada bir kuyu vardı canavarlar kuyunun etrafında dağılmıştı kılıcımla canavarları doğrayıp durdum ama kalan canavar sayısı hala 100/0 gösteriyordu.İki gün boyunca orada canavar kestim fakat hiç ilerleme yoktu bende kuyudan su almak için kovayı kuyudan aşağı saldım fakat su gelmedi bende kuyunun içine girdim ve kuyuda bir tünel buldum tünelin başında bildirim geldi " Keşfedilmemiş tünel bulundu bu tünelde kazanılan tecrübe puanı %45 arttı".Tüneli takip edince canavarlar çıkmaya başladı canavarı kesince sonunda ilerleme olmuştu 100/8 iki günün sonunda ilerleyebilmiştim.Bu durum beni aşırı zorlayacaktı ama yetenek yolum için yapmalıydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CRİMSON'UN EFSANESİ
ФэнтезиEren ailesini yeni kaybetmiş bir NEET'tir. Ailesinin ölümünden sonra kendisini daha da kapamış ve sadece bilgisayarı ile uğraşırdı bu döngü bilgisayarda yeni bir oyun ortaya çıkana kadara devam etti.Yeni oyun piyasaya çıkar çıkmaz oyuna giren Eren b...