Bölüm 5

3 0 0
                                    

Multi: Zara 

Multimedya: Mala Fama - Danna Paola 

Elite Dizisinin fanı olan müziği bilir ;)

CEYLİN'DEN

Sınav bittiğinde sat 2.30 du Aklım hala Dünki çocuktaydı. Onun yanına gittiğimde ne diyecektim ki? Ondan korkuyordum. Polise haber vermeliydim ama aklıma hep tehtidkar sözleri geliyordu. Ofladım ve telefonu elime aldım ve Zarayı aradım. 5. çalışta tam kapatacaktım ki Alo diye ses geldi.

''Zara nerdesin?'' Bir yandanda büyük koridora yürüyordum. 

''Azarımı yedim şuan sana doğru yürüyorum.'' Dediğinde etrafıma bakındım. Karşıdan gelen Zarayı görünce telefonu kapatıp ona yürüdüm. ''Ne yapıyorsun.''

''Ne yapayım? Sabah sabah denyonun biriyle uğraştıktan sonra erken gelmem gerekn saate yarım saat geciktim ve bölüm başkanından güzel bir azar yedim.''  Kaşlarımı kaldırdım ve indirdim. 

'' Siz ne yaptınız?'' 

''Beste derse gitti. Hazalda Aslı gelip canını sıkacak laflar söyleyince sinirlendi nerede olduğunu bilmiyorum. Bende sınava girdim.'' Kaşalarını çatıp etrafa baktı. Ve koridorun sonunda Aslı görünce hızla ona doğru yürüdü. Bende arkasından. 

''Bana bak çakma sarışın. Eğer bir daha Hazala saçma sapan sözler söylersen o güzel buklelerin artık güzel olmaz. Anladın mı ?'' Aslı bir kaç adım geri yürüyüp Zaraya kötü kötü baktı.

''Çek pençelerini üstümde. Kudurmuş bir köpek gibisin.'' 

''Ben sana gösteririm pençeyi kuduruğu.'' Üstüne yürüdüğünde hemen Zaranın kolunu tutup onu engelledim.

''Zara tamam yeter gidelim hadi.''

''Evet evet götür şunu. Tasmasını sıkı bağla''

''Şansını zorlama istersen. Emin ol sonucundan zararlı sen çıkarsın.'' Diyip kötüce baktım. Bir kaç adım geriledi ve arkasına dönüp gitti.

 Bizde ters tarafa doğru yürümeye başlayınca Zaranın kolunu bıraktım. Bir kaç adım atmıştı ki Zara tekrar birisinin üstüne yürümeye başlayınca gözlerimi kocaman açıp yanında koştum. 

''Ulan sen nasıl bir adamsın he? Kalıbından utan Kalıbından. Ama ben senin gününü göstermezsem banada Zara demesinler.'' Karşısındaki çocuk sırıtıp Zaraya bir adım yaklaştı. Uzun parmaklarını saçlarına geçirip düzeltti. Ve gülümseyerek ona doğru eğildi. 

''Korkmam mı gerek?'' Zara kaşlarını çatıp ona birmadım daha yaklaştı ve parmağını kaldırdı.

''Kork benden. Sana yapcaklarımın yarısı daha aklımda değil.'' Çocuk elinikaldırıp Zaranın saçını kulağının arkasına koydu. Kulağına doğru eğildi ve benimde duyacağım şekilde konuştu.

''Elinden geleni ardına koyma''

''Çekil'' Diyip elini itti ve yanından geçip yürüdü. Çocuk arkasından gülerek bakınca bende peşinden gittim. 

''Taramalı tüfek gibi yağdın herkesin üstüne sakin.'' 

''Canımı sıkan herkesin üstüne yağarım.'' Zaranın gerçekten tersi pisti. Ailesi zengindi ama Ablası dışında kimseden destek almıyordu. Ama Hazal öyle değildi. Babasının kredi kartlarını çatır çatır harcıyordu. Beste orta gelirli bir ailenin kızıydı. Ailesiyle hep düzenli ve saygı çerçevesinde konuşurdu. Bense babam ne kazanırsa azını kendisine geri kalanını bana gönderirdi. Abimler hem babamlara hem de bana yardımcı oluyordu. Kantine inip iki tost söyledik ve yemeye başladık. Yarım saat kadar oturduktan sonra ayağa kalktım. 

4. HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin