4.BÖLÜM

245 97 12
                                    

Multi Medya da =
Sezen aksu:  kaybolan yıllar

MİHRİ MAVİ'NİN AĞZINDAN

     Onu gördüğümde kalbim öyle bir çarpıyor ki Cansu ' kalbinin Sesi burdan duyuruluyor ' deyip benimle dalga geçiyor. Bende şans olsa derste onu dikizlerdim ama nerdeeee beyfendi çetesiyle en arka sırada oturuyor gözleri kamera gibi her boku görüyor. Zilin çalmasıyla daldığım rüyalardan kendime geldim. Cansu '' ya Mihri beni biraz beklermisin lavaboya gitmem lazım'' demesiyle bende kafamı sallayarak '' tamam acele et''  deyip  çantamı topladığım gibi cansu nun çantasını alıp çıkışa doğru yürüdüm yavaş yavaş cansu nun gelmesiyle '' şey Mihri annem aradı az önce kuzenim beni alacakmış onlara gidecekmişiz istersen senide bırakalım eve '' anında ''yok ya birşey olmaz ben tek giderim hade sana iyi eğlenceler baybay'' oda '' bay bay canım '' dedik ikimizde farklı yönlere ayrıldık ve o sıra okulun bahçesinin arka duvarında bağırma sesleri geliyordu önce takmadım banane ki ne pog yiyorlarsa yesinler birden Rüzgarın sesini duydum '' lan adam mısınız siz 3 e bir geliyorsunuz '' ve acı bir inleyiş o an bir cesaretle o tarafa yürüdüm ve gördüklerim içimi cız etti Rüzgarın ağzı burnu kan içerisinde yerde yatıyordu hemen çantamda ne olur ne olmaz diye abimin koyduğu biber gazını çıkardım onlara doğru yürüdüm kimse benim sevdiğim çocuğa böyle saldıramaz .Üçüde bana arkası dönüktü onlara '' Şşşt baksanıza bi '' deyip bana bakmalarıyla üçü gözlerine biber gazını boşaltım yerde olan Rüzgarı kolundan tuttuğum gibi kaldırıp koşmaya başladık birden Rüzgar '' Mihri sen diğer sokaktan git hade '' o an koşmayı bırakıp roman havası oynaya bilirdim neden mi tabikide lan Rüzgar ismimi biliyor daha ne olsun allahım bugünleri gördüm ya artık gam yemem rüzgarın dediğin yapıp önüme çıkan ilk ara sokaktan girip eve doğru koştum evinin kapısına gelene kadar durmadan konuştuğum için kan beynime gitmiyordu resmen göğüsüm ağzımda atıyordu. Alel acele anahtarı bulup kapıyı açtım ve kapattığım gibi sonuna kadar kilitledim. Derin nefesler alarak odama gittim yatağa kendimi öyle bir attım ki dillere destan kendime geldiğimde yaşananları düşündüm o cesaret nerden gelmişti bilmiyorum iyimi yaptım yoksa kötümü onuda bilmiyorum zaten ben ne pog biliyorum ki ama rüzgarın benim ismimi anması o kadar hoşuma gitmişti ki anlatamam size. Saat e baktığımda.
8: 30 du ne çabuk zaman geçmişti karnımın gurultusu bütün binayı ayağı kaldıra bilecek gürültüye sahipti hemen üstümü değiştirip mutfağa depar attım dolaba baktığımda bom boştu. Eymeni aramak için telefonu elime aldım. Aradığım gibi açmıştı '' alo Eymen''  telefonda yüksek seste müzik sesi vardı nerdeydi bu, bu saate '' şöyle Mavi ne istiyorsun '' hayvana bak no istoyorsun bide diyor '' Eymen adamı hasta etme çabuk eve gel yoksa senin için iyi olmaz anladın mi beni'' deyip yüzüne kapattım bu cesaret nerden bekliyor bugün anlamadım gitti . Yarım saat sonra kapının çalmasıyla önce delilikten bakıp eymen mi diye eymen di hemen kilitledigim  kapıyı açtım . Eymen  ''  noldu lan kapıyı bu kadar kilitledin'' ona gereği anlatmayacağım için '' ya biran korku geldi onu bırak bi hele evde bir şey yok oh sen bütün gün dişarda yiyorsun ya ben hiç sormuyorsun acaba bu kız aç mı değil mi sen nasıl bir abisin ya '' dedim biraz daha konuşursam ben ağlayacam hüngür hüngür artık anlayın ne kadar acıklı konuştuğumu. Eymen gülerek başımdan öptü ve sarıldı '' oy oy kıyamam sana sen acıktın mı gel acıdım seni yemeğe çıkarayım ''  resmen dalga geçiyordu benimle '' ya eymen dalga geçme evde birşey yok acım ben '' bir anda karnından gelen seslerle abim '' kızım ne dalga geçmesi hade hazırlan gidelim önce karnını doyuralım sonra markette gidelim ne lazımsa alırız '' oha ben şok ben iptal abimle ilk kez yemeğe gidecez bu bir rüya olmalı biri cimciklesin birden abimin koluma cimcik atmasıyla çığlık attım '' ayy ne yapıyon ya sen '' sırıtarak '' iki saattir transa girmiş gibi duruyordun ne yapayım 10 dk an var bir dk fazla beklemem çeker giderim süre başladı çabuk'' eymen çok ciddi gözüküyor gerçekten şu dakik insanlardan nefret ediyorum şimdi size nefret ettiklerini saysam burdan Amerikaya yol olur ve benim o kadar vaktim yok koşa koşa bir siyah bir tişört ve siyah kot pantolon giydim  neden mi bunları seçiyorum çünkü pinti biriyim evet kabul ediyorum yemek yerken artık kendimi nasıl kaybediyorsam üstüm başım yemek lekeleri oluyor ve bunun kimsenin görmesini istemiyorum onun için siyah renkte olan kıyafetler giyorum eymenin ''son iki dakika demesiyle hızlıca dudak nemlendiricisi sürdüm ve çantamı alıp odadan çıktım eymen ağzını açacakken bitti diye ben onun sözünü kestim '' hazırım hade çıkalım ''  diye gözlerini devirerek kalktı koltuktan ve laf sokmayıda unutmadı '' bu ne kıyafet cenazeye gitmiyoruz yemeğe gidiyoruz '' lafımı esirgemeden '' verdiğin süreyle ancak bu kadar hazırlana bildim ''  ve eymenin '' pinti olduğum için bunları giydim demiyorda( ağzını yamultarak) 'bu süreyle ancak hazırlandım' diyorsun'' son golü ile yemeğe gittik .  



YORUM VE VOTE ATMAYI UNUTMAYINIZ  :)

KALBİMİN SESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin