3.BÖLÜM

294 106 14
                                    

SEZEN AKSU  ~~   YANSIN İSTANBUL

DEMİRİN AĞZINDAN


      Dün geceden beri gözüme uyku girmiyordu onu düşünmekten gözlerimi kapattığımda onun son hali geliyordu zihnime. Gitmişti, ben onun beni sevdiğini düşünürken düşmanlarımın hazırladığı bir oyunmuş , Cansu . Ne çok sevmiştim onu kimsem yokken tutunduğum dalımdı meğersem öyle bir dal yokmuş ki benim hayatımda hep yalnızdım hep sokaktaydım  yavaş yavaş çevre yaptım daha 7 yaşımdayken o zamanlarda Kenan baba elimden tuttu yemek verdi okulda gitmemi sağladı her ihtiyacımı giderdi . Yavaş yavaş kendimi koruyacak şekilde eğitimler düzenledi ben hırs yaptım o zamanlar en iyisi olmak için belki Kenan baba beni asla bırakmaz diye en iyisi oldum 14 yaşımda Kenan babama yanlış yapanları önüme attıklarında onlara öyle eziyetler yaptım ki onları öldürmem için yalvarıyorlardı . 18' ime girdiğimde herkesin korkulur rüyası olmuştum . Okul hayattım tam tersiydi okulda asla sorun çıkarmaz çıksada sessiz sakin bir şekilde hallederdim derslerim oldukça iyidi. Artık Kenan babanın sağ kolu olmuştum .  Kenan babanın bir kızı vardı Berfu Amerikadaydı. O dönem yaz tatilinde arkadaşı Cansuyla tatile Türkiyeye geldi. Kenan babanın emriyle gidip onları hava limanından almaya gittim . Onu gördüğümde kendimi bir değişik hissetmiştim Cansu . İlk kez bir kıza böyle duygular hissetmiştim.  İlk zamanlar bakışmalar oldu , aynı yaştaydık, yapım gereği görünüşüm hep sert görünüyordum. Berfu ile cansu gitmelerine yakın Cansu benden hoşlandığını itiraf etti, bende ona olan duygularımdan bahsetmiştim ve sevgili olmuştuk. Eğtim gereği Berfu ile Cansu Amerika ya döndüklerinde kendimi bir değişik hissetim sanki bir parçam gitmişti kalbim onunla birlikte Amerika ya gitmişti . Hergün telefonla konuşur arada ya ben Amerikaya giderim ya o gelirdi buraya Berfuyla . Böyle 5 yıl ilişkimiz oldu. Ben üniversiteyi bitirmiştim mimar olmuştum Cansu moda tasarımcılığı kazandı elbise tasarlıyormuş hanım efendi . 5 yılın sonunda temelli Türkiye ye dönüş yapmıştı. O zamanlar gözüm o kadar kördüm ki benim arkamdan çevirdiği olayları görmemiştim . Bana düşman olan Seferi yakalayıp mekana getirmiştim içimizde birinin bütün bilgileri onlara ilettiğini söyledi. Kim olduğunu sorduğumda sırıtarak Cansu nun ismini verdi. Onu ölene kadar öyle işkenceler yaptım. Cansu böyle birşey yapmazdı. Sakin bir şekilde Cansunun evine gittim. Ona olan sevgim o kadar büyüktü ki Cansuya iftira attıklarını düşündüm yinede ona sormak istedim tam emin olmak için. Eve vardığımda Cansunun yedek anahtarı vardı bende onunla girdim eve yatak odasında sesler geliyordu "  aşkım Demirin herşeyi öğrenmesi an meselesi bir an önce ipini çekmelisin " bu erkek sesiydi. " biliyorum canım biliyorsun demir zeki biri o aptal Berfuyla takılmaktan demire çok yoğunlaşamıyorum biliyorsun ama en kısa zamanda hallederim sen keyfine bak " bu cansunun sesiydi . Kıkırdamaya başladılar o an kan beynime sıçradı direk odaya daldım. Gördüklerim o kadar mide bulandırıcıydı ki istesem de anlatamam . Yatakta şok içersinde bana bakıyordular. Adını daha bilmediğim şerefsizi yatakta aldığım gibi dövmeye başladım ben döverken o ahlaksız giyiniyordu. Bayıltana kadar  dövdükten sonra tam cansu kaçacakken saçından tuttuğum gibi eve soktum. Adamlarımı aradım gelmelerini söyledim . Bana öyle bir korkuyla bakıyordu ki içten içe keyif aldım. Onun mide bulandırıcı sesi odada yankılandığında onu oracıkta öldürmek istedim. Ben bugüne kadar ne bir kadına el kaldırdım nede birini öldürdüm evet işkenceler yaptım ama kimseyi öldürmedim. Bu ahlaksız içinde elimi kirletmiyecektim. " bırak beni ben birşey yapmadım oyuna getirildim."  onu duymazdan gelmek onu dahada çıldırtıyordu ve bu benim hoşuma gidiyordu içten içe.

      Adamlarım geldiğinde onları yaka paça yeni yapacagımız mekana götürdüler . Ben mekana var dığımda bizimkiler ikisini ölmekten beter etmiştiler. Cansunun acı çığlıkları hala mekanda yankılanıyordu. '' Lan bu niye çırlıyor kesin sesini '' birden Şilan sırıtarak yanıma geldi '' derisini soyup tuz bastım abi şimdi gidip ağzına bez sokuyorum'' bu kıza hayranım bir kızın kaldıramağı işkenceleri yapıyor ve haz alıyordu. bunada halk arasında sadistlik deniyor. Eymene dönüp '' şu or.s.u çocuğu nerede ne yaptınız '' eymen çekinerek '' abi kusura bakma şerefsizin ağzı durmuyordu bizde dayanamadık biraz eğlendik biraz fazla eğlenceyi kaçırdık ne yaptık ne ettik uyanmıyor '' sinirle '' lan öldürdünüz mü '' Eymen sakin bir şekilde'' yok abi nabzı atıyor '' rahat bir şekilde '' ha tamam sorun yok o zaman Zilanı arayın gelsin bir baksın bu şerefsiz lazım bize o şerefsiz sadece aracı bunların başını bulmalıyız '' mekana bu sefer yeni ekibe katılan Oğuz ile Zilan giriş yaptı. Zilana dogru '' Zilan şu şerefsizi kendisine getir Oğuz sende yardım et kendine gelirse bana haber ver ben odamdayım '' deyip odama cekildim bugün benim için zor bir gündü ihanete ugramıştım yine bu hayatta anlamıştı ki hiçbir kadına güven olmazdı .

    Aradan 2 yıl geçmişti cansu o.u.psu yüzünden hiçbir kadına güvenmez olmuştum. Şimdi  25 yaşımda birçok şehirde nam salmış her kesin korkarak ismimi anması açıkça hoşuma gidiyordu. Ve bu yaptıklarım yapaçaklarımın yanında hiçbirşey olacak....



 YORUM VE VOTE ATMAYI UNUTMAYINIZ   :)

KALBİMİN SESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin