8. BÖLÜM

116 49 8
                                    

Gözümü açtığımda kapkaranlık bir oradaydım. Yavaş yavaş korku bedenimi hapsediyordu. Oda o kadar karanlıktı ki kör mü oldum düşüncesi  bile geldi aklima. En son hatırladığım şey o sert yüzlü adamın  beni öldüreceğini söylediği andı sonrası yoktu zaten . Korkudan bayılmışım . şuan  saat kaç neredeydin bilmiyorum en önemlisi de Eymen'di acaba ne yapıyordu. Birden gürültülü bir şekilde  kapı açıldı ve kafamın üstünde  bir sarı parlak ampul yandı hani filim ve dizilerde olur ya sorgu odasında kafanın üstünde bir ampul yanar ha işte benim bulunduğum  ortam şuan  öyleydi sadece tek fark ellerim ve ayaklarim bağlı  ama oda çok sıkı başladıkları için canım açıyordu .gözlerime bir anda ışık gelmesiyle gözlerim kamaştı  duyduğum kadarıyla topuklu ayakkabı sesinin yaklaşmasıydı gözlerim ışığa alıştığında uzun boylu sert yüzlü bir kız karşımdaydı. Bana öyle bir bakıyordu ki beni bir kaşık suda boğacakmiş gibi ki kesin olsa boğar  o potansiyeli görüyorum  onda . Bana doğru sert sert adımlar  atmaya başladı ve önümde durdu ve bana doğru  eğildi . Konuşmaya  başladı "  sana sorduğum  soruları  doğru cevaplarsan canın  yanmadan çekip gidersin buradan ama sorduğum sorulari yanlış cevaplarsan seni öldürmem" tam nefes alacaktım ki " seni ölmekten  beter ederim " 


Vote ve yorum yapmayı unutmayin

Bide bazı nedenlerden dolayı  bölüm  atamadım  kusura bakmayın  bölümde  kısa  oldu en kısa zamanda telafi edeceğim  TEŞEKKÜRLER

KALBİMİN SESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin