MEDYA === } ABDAL ~~~ EY YARİM
( OKULUN SPOR SALONU )
Öyle bir an gelir ki nefes almak bile insana agır gelir . Peki neden bu kadar acı çekiyoruz neden kendimize bunu yapıyoruz . Şuan sedyenin üzerinde bunalıma girmiş bir şekilde kendime felsefe soruları soruyordum.Sizinde başınızda zebani gibi bekleyen bir adet sırık varsa hayat gerçekten size kıç.yla gülüyor demektir. '' bacagında hala agrı var mı ? ambulansı arıyalım mı ? '' demesiyle ters ters ona baktım '' sana daha kaç bininci kere söyliyecemm ben iyim gerek yok '' şimdi siz ne oldugunu merak ettiniz anlatayım sırık bey spor salonundaykenn canı bize eziyet ettirmek istemiş nasıl mı hayvan herifspor salonunun 15 tur attırmaya calıştı çalıştı diyorum çünkü 6. turda bacagımın verdigi aciyla iki seksen bayılmışım gerisi gözlerimi açtıgımda bir adet sırıkla karşılaştım ne kadariyim desemde suçluluk duygusundan heralde gitmiyor beyfendi. Muhtemelen herkez tenefüsteydi nerden mi anladım dişardan hiç bir ses yoktu dedim tenefüs zilin çalmasıyla şok agzıma saygılarımı sundum. Sırık bana ben tavana bakıp duruyorduk bir süre sonra revirin kapısı çalındı hemen dogrularak '' gir dedim '' gelen canm arkadaşım ile bir adet taş rüzgar birden hepimizi korkutacak şekilde bagrarak agıt yakan cansuyla kafamı nerelere vuram diye geçirdim içimden '' ayy benim ar ka da şım maaa ne lerr olmuş ben nerelere gidem tilililililiiii '' normalde sonunda ahey ahey olması gerekiyordu ay ben ne diyorum bu kiz bende akıl falan birakmadı. sinirle '' ya cansu ölmüşüm gibi davranmayı kes iyim ben '' o da tatlı oldugunu sandıgı ama tatlı olmadıgı o yüz ifadesiyle '' ya ben çok korktum sen öyle bayılınca '' araya rüzgar girerek '' evet o kadar korktu ki önce kendini yerden yere attı iki koca rulo peçete bitttirdi sonra helvanı nele yapacagını düşünerek kafamızı şişirdi . '' ben inanamayarak rüzgarı dinliyordum. cansuda saki hiç bİşi olmamış gibi kafasını yukarı yöne bakarak safa yatıyordu ben ona helvayı gösterecem o dursun. Rüzgar bir kaç adım bana dogru atarak konuşmaya başladı '' daha iyimisin çok korkuttun bizi '' tebesüm ederek '' iyim merak etme '' cansu tavana bakmayı kesip '' aslında derse girmeyip yanında kalacaktık ama uğur hoca izin vermedi kalmamıza '' ugur hoca diyince ugur hoca kim diye geçirecektim ki sırık sırıtarak ellini sallayınca sorgulamaya gerek kalmadı '' eyer eve gitmek istiyorsan seni eve iki dakkada atarım '' rüzgarın bunu demesiyle tebesüm edip konuşacaktım ki sırık araya girdi '' sen merak etme bir şeye ihtiyacı olursa ben hallederim '' dedi tenefüsün bittigini bildiren zilin çalmasıyla '' hade dersinize '' diyerek rüzgar ile cansu kovdu revirden . bana dönerek '' eve gitmek istiyormusun '' demesiyle aslında fena fikir olmadığını düşündüm . Kafamı sallayarak '' aslında eve gitsem iyi olur '' bunu dememi bekliyormuş gibi hemen atlayarak tamam sen burda bekle sınıfından eşyalarını alıp geliyorum '' deyip hızlıca revirden çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİMİN SESİ
Misterio / SuspensoKitap kapaği için teșekurler @grimsi_yazar8 BAŞLAMA TARİHİ ~~ 14.01.2020 BİTİŞ TARİHİ ~~ DEVEM EDİYOR