5. BÖLÜM

209 83 18
                                    

   MUSTAFA CECELİ = BEN YÜRÜRÜM YANE YANE

          Eymenle yemek yedikten sonra  bir markete uğrayıp evde ne var ne yoksa fazlasıyla almıştım sonuçta para Eymenden çıkacaktı. Allahtan bu binada asansör var bide eymenin kasları aldıklarımızın çogunu ve ağır olanlarını Eymen taşıyordu.  Ben ise abur cuburları tek taşıyordum yaşasın kötülük şaka şaka yaşasın kurnazlık eve vardığımızda sanki bütün şeyleri ben taşımışım gibi kendimi koltuğa attım '' Mihri adamı hasta etme düzgün otur '' alta kalırmıyım ''  sen zaten hastasın bunu dile getirmeye gerek yok '' en son hatırladığım Eymenin benim üstüme çıkmış bir güzel tartaklıyordu. Odama nasıl kaçtım inanın hatırlamıyorum ama iyi oluyor arada . Enerji atıyoruz bide yemekte sonuçta Eymenden para çıkacak deyip iki posyon adana kebap yedim üstüne 8 tane ayran içtim normal olarak şiştim ne yapayım zayıfım ye ye kilo almıyorum kilolu olanlar çatlasın. Ara sıra böyle şeyler yapsakta canım fena derecede acıyordu hayvan eti yemiş Eymen adisi çok pis vuruyor. O kadar yoruldum ki bugün üzerimi değiştirip yatağa girdim ve dakkasında ukuya daldım .

      Gecenin üçünde gördügüm kabusla nefes nefese  uyandım. Yüzü sert bir adamın Rüzgarı ölesiye dövüyordu. benimde bir şey yapamamam . Sonra bana dönüp üzerime dogru gelmesi normalde altıma ederdim  o adamı gördügümde hata altıma baktım ıslaklık varmı diye yoktu allahtan ama fena derecede terlemiştim bende üşengeclik olduğu için kalkıp değiştirmedim üstümü .

KISA OLDU AMA OKUDUGUNUZ İÇİN TEŞEKÜRLER :) 

KALBİMİN SESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin