Dikkat: Argo kelime ve küfür içermektedir. İleriki bölümlerde +18 öğeler bulunacaktır.
Baekhyun dışarıdan ona bağırıp çağıran sevgilisini(!) takmadan gözüne kalem çekmeye devam etti. Kalem çekmeyi bitirdiğinde kapısı bir süre sonra dikkat etmeyi kestiği yumruklar yüzünden kırılmak üzereyken sakince açtı ve sevgilisine baktı.
"Çok güzel görünüyorsun sevgilim."
Baekhyun eliyle onun yanaklarını okşayan sözde sevgilisine tiksinerek baktı.
"Ne tür bir psikopatsın sen?"
Sözde sevgilisinin ciddileşmesiyle başını salladı yavaşça.
"Neyse boşver. Hadi gidelim."
Yavaşça yaklaşıp sevgilisinin yanağına istemeyerek de olsa bir öpücük kondurdu.
"Kalbimi nasıl çalacağını biliyorsun Baekkie."
Sevgilisi elini Baekhyun'un kalçalarına götürdü ve yavaşça sıktı.
"Eve geldiğimizde artık o hep istediğimiz şeyi yapacağız sevgilim."
"Senin istediğin şey o. Benim değil. Karıştırıyorsun."
Baekhyun sevgilisinin ellerini kalçasından çekip aşağıya indi ve kapıdan çıkıp arabaya bindi. Kemerini bağlayıp sözde sevgilisini beklemeye başladı.
Bir süre sonra sevgilisi geldiğinde arabayı çalıştırdı ve kocaman malikânenin kapısından dışarı çıkardı arabayı.
Yol tamamen sessiz geçmişti. Ne Baekhyun ne de sürücü koltuğundaki hiç konuşmuyordu. Bir süre sonra davete geldiklerinde Baekhyun sevgilisini beklemeden arabadan indi ve kapıya geçti. Ona kalsa içeri de girerdi ama sevgilisinin davetlisi olarak gelmişti. Yani içeri girmesi zordu. Sevgilisi geldiğinde kapıda Baekhyun'un elini tuttu. Her ne kadar Baekhyun elini çekmek istese de izin vermedi. Baekhyun çekmeye uğraşsa da elini daha çok sıktı. Görevliler adını sorduğunda söyledi ve Baekhyun'un kendi davetlisi olarak geldiğini belirtti. Listede adı bulan görevli onları içeri aldı ve gürültü ve kalabalığın içine daldılar bir anda.
Baekhyun sevgilisinin boşluğuna geldiği anda elini çekti ve onun biraz arkasında yürümeye başladı. Bir süre sonra asıl davetlinin arkadaş çevresini bulduklarında onların yanlarına gittiler. Şarkılar ve danslar devam ederken Baekhyun masalarında tek başına oturuyor sözde sevgilisi ise başka insanlarla flörtleşip, öpüşüyordu. Bir süre sonra Baekhyun'u yanına çağırdı. Baekhyun gitmeyince sevgilisi gelip kolundan kimseye belli etmeden sıkarak konuştu.
"Sana sözümü dinlemeni kaç defa söyleyeceğim ha? Sözümü dinle ve benimle gel sürtük."
Baekhyun kolunu ondan kurtarıp hızlıca lavaboya gitti. Kendini tutamamıştı. Ağlıyordu. Toparlanmak için eli yüzünü yıkayıp biraz bekledikten bir süre sonra cebindeki kalem parfümü çıkartıp boynuna sıktı ve sakince lavabodan çıktı. Sözde sevgilisinin yanına gittiğindeyse tek gördüğü başka kızların boynunu ısırıp orada herkesin içinde izler bırakmasıydı. Baekhyun yanına gidip sakince onlara baktı. Sözde sevgilisi kızdan ayrılıp ona baktı.
"Ne bakıyorsun? Git ve masaya otur sürtük. Gece işimiz olduğunu biliyorsun."
"Benim seninle hiçbir işim yok orospu çocuğu."
Sözde sevgilisi bu duyduğu küfürle sinirlenip kızdan ayrıldı ve Baekhyun'la beraber salondan çıktılar.
"Sen orada bana küfür mü ettin?!"
Baekhyun'u yere itmişti. Baekhyun yerde oturuyor ve gözlerinden dökülen yaşlara engel olamıyordu. Sözde sevgilisi Baekhyun'u olduğu yerden kaldırıp bir tokat attı ve Baekhyun tekrar yere düştü. Tam Baekhyun'a tekrar tokat atacakken bir el adamın kolunu tuttu ve onu geri itti. Yapılı gövdesi Baekhyun'u tamamen arkasına saklarken adama bir tane yumruk attı. Yere düşen adam kızgın bir ifadeyle ona baktı. Tam hamle yapacağı sırada yapılı olan tekrar bir yumruk savurdu ve sözde sevgilisinin ilk yumrukta kanayan burnuyla beraber bu sefer dudağı da kanamaya başladı. Yapılı adam dönüp Baekhyun'u yerden kaldırdı ve üzerini kontrol etti.
"İyi misin?"
Baekhyun sadece ağlıyordu. Başını yavaşça salladı gözlerinden birer damla daha yaş dökülürken.
"Hey... Tamam ağlama. Güvendesin artık. Sana zorbalık mı ediyordu?"
Baekhyun yine başını sallamakla yetindi. Ona sarılan bedeni umursamadan ağlamaya devam etti. Bir süre sonra Baekhyun sakinleştiğinde adamdan ayrılıp ona baktı.
"Ç-çok teşekkür e-ederim. B-beni kur-tardı-ğınız için."
Baekhyun zorla konuşuyordu. Hem ağlamaktan hem de korkudan.
"Şşş. Tamam. Teşekkür etmene gerek yok. Seni götüreyim mi buradan? İster misin?"
Baekhyun sakince başını salladı ve adamın motoruna binmeden önce artık sözde sevgilisi bile olmayan adama baktı. Erkekliğine bir tane tekme attı.
"Bu bana yıllarca eziyet ettiğin için."
Tekrar bir tekme daha.
"Bu beni yıllarca kendinle zorla tuttuğun için."
Bu sefer karnına bir tekme.
"Bu ailem ve arkadaşlarım için."
Bu sefer iki tekme birden. Hem karnına hem de erkekliğine.
"Bu da yüzsüzce hem bana sahip olmak istediğin hem de başka insanlara baktığın için."
Yüzüne tükürdü ve arkasını dönüp yapılı adama baktı. Adamın şaşkınca bakışlarına aldırış etmeden üstünü düzeltti ve kasklardan birini başına geçirdi. Adam hala şaşkınca ona bakarken o sadece gülümsedi.
"Gidiyor muyuz?"
Baekhyun'un konuşmasıyla şaşkınlığın etkisinden kurtulup başını salladı. Kaskı başına takıp boğuk bir sesle konuştu.
"Gidiyoruz."
Yapılı adam motora otururken Baekhyun arkasına oturdu ve kollarını beline sardı. Motorun ilerlemesiyle daha sıkı tutundu ve başını yasladı.
Selam gençler. İşte o yazmak istediğim kitap. Anca yazdım. Biliyorum. Bölüm kısa ama bu sadece ilk bölüm olmasından kaynaklı. Umarım bu kurgu hoşunuza gider. Ve bu sefer ruh halimi kitaba yansıtmayacağım fazla. Yansıtınca kitap bok yolunda gidiyor çünkü. Smut ne zaman gelir bilmiyorum. Sanırım biraz bekleyeceğim onun için. Neyse. Görüşürüz gençler. Bool boll sevgiler ve ChanBaek gibi harika bir yeni okul dönemi diliyorum hepinize. Unutmayın önemli olan sizsiniz. Öpüldünüz. 😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CRIMINAL
FanfictionBir psikopatın evinde tutsak olan bir Baekhyun ve onu kurtaran Chanyeol. *Britney Spears'ın Criminal isimli şarkısından esinlenilmiştir.*