"Kyungsoo? Ne yapıyorsun burada?"
Kyungsoo gözlerini karşısındaki uzun adamdan abisine çevirip konuştu.
"Merhaba abi."
Chanyeol şaşkın bakışlarını önce Baekhyun'a sonra Kyungoo'ya çevirip bir süre bekledi.
"O senin kardeşin mi?"
Baekhyun, Chanyeol'ün bu hallerine gülerken Kyungsoo her zamanki ciddiyetini koruyordu. Chanyeol'ün üzerinin çıplak olmasına ve abisinin saçlarının darmadağın olmasına dikkat kesilince önce Chanyeol'e sonra gözlerini ayırdığı abisine baktı. Sonra işaret ve ortak parmaklarıyla abisiyle Chanyeol'ü gösterip konuştu.
"Siz ikiniz. Neden bu kadar dağınıksı-"
Kyungsoo fark ettiği şeyle önce eliyle ağzını kapatıp sonra kocaman iç çekerek konuştu.
"Yoksa siz ikiniz! Siz ikiniz birlikte mi oldunuz?!"
Chanyeol utanarak ensesini kaşırken Baekhyun kardeşine bakıp gülümsedi.
"Evet öyle yaptık."
Kardeşinin yanındaki adama bakıp gözlerini kıstı önce Baekhyun. Sonra kardeşinin kolundan tutup kendisine çekti.
"Bu adamın burada ne işi var?"
Kyungsoo ağzını açacakken Jongin konuştu.
"Baekhyun, beni dinlesen ne olur?"
"Onun adını ağzına almaya cüret bile etme. Yoksa o gün ki yumruk yerine kurşun yersin alnına."
Chanyeol'ün tehdidiyle Baekhyun gülerken ve Jongin başını aşağı eğmiş dururken Kyungsoo onu savunmaya geçti hızlıca.
"Sevgilime dokunacak olursan abim için değerlisin demem seni öldürürüm."
...
Şirketin patronunun kapısı tıklandığında tok bir ses içerisi girmesini söyleyip kafasını kaldırmadan önündeki kağıtlara bakmaya devam etti. Odaya giren adam öksürdüğünde Bay Byun kafasını kaldırıp önündekine baktı.
"Demek geldin. Bir haber var mı? Takip ediyorsunuz değil mi sıkı bir şekilde?"
Önündeki adam başıyla onaylayıp konuşmaya başladı.
"Evet efendim. Anlaşılan dedikleri doğru. Adamlarım onlarla buluşmaya gittiklerini söyledi. Yerlerini tespit etmişler."
Bay Byun ellerini önünde birleştirip işaret parmağını diğer eline hafifçe vurmaya başladı.
"O zaman yerlerini biliyoruz demektir. Kızdan ne haber? Bir şey yapabilmiş mi?"
Adam başını eğip özür diledi.
"Üzgünüm efendim. Depoya kimsenin yaklaşmasına izin vermiyorlar."
"O zaman Kyungsoo'nun adamlarının arasına bir şekilde adam sok Sehun. O orospuyu kendime istiyorum."
"Peki efendim. Elimden gelenin en iyisini yapacağım."
"Tamam çık şimdi."
Sehun eğik başını daha da eğerek konuştu.
"T-tamam efendim."
Hadi size bir soru; Kim Sehun'un Jongin'e bir nevi ihanet etmesini bekliyordu? Ya da kim Kyungsoo'nun Chanyeol karşısında bu kadar sakin kalabilmesini skxnkdndkxn
Biliyorum kısa. Ama bölüm paylaşmayınca üzerimde bir ağırlık oluyor. Hatırladıkça "Kızım ne üşengeçsin lan sen. Git şu sikik okunmayan ficini yaz da rahatla" diyorum kendi kendime.
Ben çok boş yapıyorum onu fark ettim. Neyyyseeeh. Umarım beğenirsiniz. Öpüldünüüüz. Bunu okuyan herkesi çok seviyorum. Mwah 💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CRIMINAL
FanfictionBir psikopatın evinde tutsak olan bir Baekhyun ve onu kurtaran Chanyeol. *Britney Spears'ın Criminal isimli şarkısından esinlenilmiştir.*