0.5

214 12 0
                                    

"Kyungsoo bu çok tehlikeli."

Kyungsoo planı anlattığında Jongin ne kadar tehlikeli olduğunu söyleyip duruyordu.

"Jongin. Korkma bu kadar. Halledeceğim ben. Abimi buldum bile. Sen sadece bana bırak lütfen."

"Sen Baekhyun'u mu buldun?"

Kyungsoo yavaşça başını sallayıp gülümsedi.

"Yaklaşık bir haftadır özel olarak tuttuğum adamlar onu izliyor."

Jongin ağzı açık bir şekilde sevdiği adama bakarken bir kez daha ona aşık olduğunu farketti.

Jongin ona büyülenmişcesine bakarken Kyungsoo ne olduğunu anlamazcasına ona bakarak başını yana yatırdı.

"Ne oldu Jongin? Neden öyle bakıyorsun?"

Jongin mümkünmüş gibi çoktan yüzünü kaplayan gülümsemeyi daha da genişleterek ona baktı.

"Bir kez daha beni büyülüyorsun Kyungsoo. Nasıl yapıyorsun bilmiyorum ama sana daha da büyüleniyorum."

Kyungsoo bu sözlerle gülümserken etrafa göz gezdirip kimse olmadığını farkettiğinde ona sarıldı.

"Sen beni sevmeye devam et ki seni büyülemeye devam edebileyim sevgilim."

Jongin duyduğu cümleyle gülümserken aklına gelen soruyla Kyungsoo'nun omzundan tutup onu kendinden uzaklaştırdı.

"Peki nerede şimdi? Abin yani. Ne yapıyor? Son hatırladığım bir adamla motora binip uzaklaşmasıydı."

Kyungsoo, Jongin'in dedikleriyle kaşlarını çatarken şu an abisinin yanında olduğu adamın aynı kişi olup olmadığını merak ediyordu. Resmen adam Jongin'in burnunu kırmıştı. Eğer bunu yapan oyduysa ona acımazdı. Ellerini kirletmeden onun tüm kemiklerini kırdırtırdı.

"Şu an bir hırsızla beraber kalıyor. En son bir markette görüldü. Abimle beraber hırsızlık yaparken. Bir depoda kalıyorlar. Depo biraz eski ve biraz da göz önünde denebilecek bir yerde olsa da arka kapısı kimsenin fark etmeyeceği ve umursamayacağı bir yerde. Arka kapıyı kullanıyorlar büyük ihtimalle."

Jongin anlarcasına başını salladı. Sonra aklına takılan iki soruyla sevdiğine geri döndü.

"Pekala iki sorum var; birincisi abinle hiç iletişime geçtin mi? İkincisi ise geçtiysen ne dedin?"

Kyungsoo karşısındakine bakıp gülümsedi.

"Hayır hiç konuşmadım. Sadece bir keresinde adamlarımdan iki tanesini gönderip ne yaptıklarını kontrol etmelerini istedim. Yanındaki adam, adamlarımdan birinin ayağını yaralamış. Diğerini de bir daha gelmemesi için tehdit etmiş. Adamlarımın dediklerine göre abim silahtan korktuğu için temkinli davranıyormuş. Yanındaki adamın abimi önemsediği açık. Ama abim için bu geçerli mi bilemiyorum. Asla hislerini belli eden biri olmadı."

Jongin, Kyungsoo'nun dediklerini kafasında tartarken bahçenin öbür kapısından içeri giren birini görünce ayrıldıklarında bağladıkları kollarını ayırdı. Kyungsoo kaşlarını çatarken Jongin kaşlarıyla arkasını gösterdiğinde ne olduğunu anlayıp uzaklaştı ve aralarında biraz mesafe bıraktı.

Chanyeol

Baekhyun depoya döndüklerinde kollarına sarılıp ağlayan Chanyeol'e kıyamamış ve onu depodaki tek yatağa götürüp dizlerine yatırmıştı. O ağlarken saçlarıyla oynayan Baekhyun, Chanyeol'le beraber uyuya kalmıştı.

Chanyeol bir süre sonra gözlerini açtığı gibi uyuyan Baekhyun'u gördüğünde ne olduğunu anlamaya çalıştı önce. Sonrasında aklına marketten döndükten sonra olanlar geldiğinde ondan çektiği gözlerini tekrar Baekhyun'a çevirdiğinde gülümsemeden edemedi.

CRIMINALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin