0.1

465 29 57
                                    

Baekhyun son kez ara sokaklarda bir dönüş yaptıklarında depo gibi bir yere geldiklerini fark etmişti. Motorsiklet durduğunda Baekhyun yavaşça ayrıldı ve etrafına bakındı. Buraya gelirken ara sokakları kullandığı Baekhyun'un gözünden kaçmayan tek şey değildi. Vücudu yapılıydı. Kepçe kulakları onda hoş bir hava bırakıyordu. Adam Baekhyun'un elinden tutup onu depoya götürdü ve içeri girdi. Baekhyun etrafı incelerken adam sadece ona bakıyordu.

"O adamın neden seni bırakmak istemediğini şimdi anlıyorum. Çok güzelsin."

Baekhyun duyduklarına şaşırmış bir şekilde ona baktı. Adamdan bir kaç adım uzaklaşıp sakince konuştu.

"Beni kurtardığınız için teşekkür ederim bayım fakat ben artık gitsem iyi olacak."

Baekhyun korkuyordu. O adam gibi ona sahip olmak isteyecekti. Zorla Baekhyun'u yanında tutacaktı. Gözleri dolmaya başladı. Hızlıca gözlerini kırpıştırıp ağlamamaya gayret gösterdi. Yanağından bir damla yaş düştü. Gözlerini kapatıp sakinleşmeyi bekledi. Yanağında hissettiği elle gözlerini araladı. Gözyaşlarını silen kocaman ellerin sahibine baktı. Bir süre göz göze geldiler. Baekhyun konuşmaya cesaret bile edemiyordu. Dokunsalar ağlayacaktı sanki.

"Korkma. Ben o değilim. Senin iznin olmadan sana hiçbir şey yapmam."

Dev adam yavaşça elini çekti. Baekhyun'un yanağı boşta kaldı. Kendini tekrar yalnız hissediyordu.

"İstemezsen gözyaşlarını da silmem. Ama bunun için ağlamamalısın. Yoksa her gözyaşını parmaklarımla silmek zorunda kalacağım."

Baekhyun gülümserken yanağındaki diğer gözyaşlarını da siliyordu.

"Ben gerçekten teşekkür ederim. Tam olarak tanışmadık. Ben Baekhyun."

Baekhyun elini uzattığında adam hiçbir şey demeden elini sıktı. Baekhyun sorar gözlerle adama baktı.

"Adını söylemeyecek misin?"

Adam başını salladığında Baekhyun kaşlarını çattı. Ne yani önce gelip onu kurtarıyordu, ağlamamasını sağlıyordu, güldürüyordu hatta ama iş adını söylemeye gelince yapmayacak mıydı? Baekhyun sinirli sinirli ilk bulduğu yere oturdu.

"Pekala. Ben de sana Dev Yoda derim o zaman."

Adam sorar gözlerle ona baktığında omuz silkti.

"Star Wars'daki Yoda'ya benziyorsun. Ama ona kıyasla dev gibisin. Bu yüzden sana Dev Yoda diyeceğim."

Adam omuz silkip Baekhyun'un karşısındaki koltuğa oturdu.

"Hiç konuşmuyorsun ama sen."

"Sen de çok konuşuyorsun."

"Bu sus demek miydi şimdi?"

"Nasıl anlamak istersen."

Baekhyun ağzını bir karış açıp şaşırmış gibi yaparak ona baktı.

"Kabasın. Hem de çok."

"Teşekkür ederim."

"Umursamaz."

"Teşekkürler."

Bir süre sonra Baekhyun canı sıkılınca bacaklarını sallamaya başladı. Bu da yetmeyince birkaç bir şeyler mırıldandı. Arkadan gitar sesi duyunca şaşırıp karşısına baktı.

"Neden durdun? Güzel söylüyordun. Sesin güzel."

"Teşekkür ederim. Sen gitar çalmayı nereden öğrendin?"

"Küçükken öğrenmiştim. Böyle müzik aletlerine ilgim var da."

Baekhyun anladım dercesine başını salladığında adam gülümsedi.

CRIMINALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin