x4 (kookie confess?)

3.1K 159 8
                                    

                   Koov
                    .

Typo merata...

_____________________

suasana agak sunyi sepanjang mereka berjalan. Lalu, jungkook memulakan perbicaraan...

" tae, .... "

"hmm? "

" Apa perasaan kau berkwawqn ngan pembunuh cam aku?" - jungkook bertanya.

  " perasaan? hmm....Ntahla~ tapi pembunuh tu bole jadi kawan tae jugak~ sebab dorang pun manusia cuma overdose je~ " - tqehyung membalas.

" thanks lagi sekali sebab jadi kawan aku... Dah lama aku x becakap ngan orang .... Ngan cikgu je... Tapi tu pun kekadang.... Kaw je yg berani ngan aku... Aku hargai kasih sayang n keperihatinan kau, tae..." - jungkook tiba ii menggenggam tangan taehyung erat. Bahu taehyung sedikit terangkat kerana terkejut. Lalu dia tersenyum.

  " ye, kook. Sesama~ tae gembira sbb dh dapat kawan baru masa first time sklh nie~ waaaupun ramai orang takutkan kook, tae akan anggap kook ni orang yg kind, x pernah buat jenayah langsung. Kook ni sebenarnya baik cuma kook ada kisah gelap, so orang sekeliling anggap kook hina~ but for tae, kook ni mcm bidadari tanpa sayap yg dtg tiba ii dlm hidup tae."

Jungkook memandang taehyung sekilas lalu jantungnya terus berdegup ngan kencang. Jungkook menyentuh dadanya.

  " nape, kook? sehat ke? " - tanya taehyung risau.

" jantung aku sakit, weyh... Tetibeeeee.... " - jungkook menggenggam bajunya .

  " omfg, nak tae bawak gi hospital ke? oh,um... Cuba kook tenangkan diri lu, rilek brader...." - twehyung mengurut bahu jungkook dgn lembut. Beberapa minit selepas diurut, jungkook sudah dapat menenangkan dirinya.

"fuh...... Thanks, sayan- ups, tae~ " - hampir sahaja jungkook terlepas cakap. " jaga mulut kw tu kook, jgn sampai namja manis ni taw.... Nnt direject, kw jugak yg broken nnt... " - bisik hati jungkook.

  " sini, duduk lu. Minum air ni. Nnt tetiba kook mati tengah jalan, tae jugak yg kena soal siasat nnt" - sakat taehyung.

Jungkook menjeling taehyung n taehyung hanya melepaskan ketawanya. Jungkook mengambil air mineral yg dihulurkan oleh taehyung kasih lalu diminumnya dgn rakus.

  "k..Kook!! nape..Haih... Ngangak le ba klu minum air orang tuw!!!!! " - muka taehyung suda merona merah kerana mereka telah membuat indirect kiss.

"....Oh, mianhae... Lain kali, bagitaw aku awal ii, kim taehyung. tapi sia ii ... Aku dh habiskan air kw. Nah, thanks" - jungkook menghulurkan botol air yg kosong itu kpd taehyung.

Muka taehyung yg merah sempat dilihat oleh jungkook lalu dikucupnya dahi taehyung sekilas. "comel" lalu lari lah jungkook sebelum taehyung dapat menangkapnya.

  " yakh, jeon jungkook!!!!" - taehyung  lantas mengejar jungkook yg sudah jauh dari pandangannya.LoL.

10 minit selepas penat bekejaran, kedua" berhenti di sebuah taman permainan lalu mereka duduk diatas buaian yg berhampiran.

  "a...Apa kook ni! maen kiss ii ni!!! " - taehyung menyentuh dahinya yg telah dikucup oleh jungkook tadi.

" salah kau sebab comey sangat... Nasib aku x direct pegi lips kau tau.... Kalau aku dah lekat kat situ, makin ganas la kau dikerjakan nnt. " - jungkook tersenyum sinis.

  " dasar pervert! " - taehyung melempqrkan botol mineral kosong tadi ke kepala jungkook.

Jungkook hanya melepaskan ketawanya.
" tadi tae kata nak anggap aku ni baik~ ni maen pukul ii ni ape hal?" - jungkook mengusik taehyung.

  " kook tu la... Memandai je sentuh anak orang.." - taehyung melipat kedua tangannya

" elleh... Mana ade aku sentoh kau, hanat. Ke kaw bagi green light kat aku? kalau cam tu kita boleh usahakan- " belum sempat jungkook habis cakap, taehyung sudah menutup mulut jungkook menggunakan kedua tangannya.

  " no. tae tanak. " - taehyung menjelirkan lidahnya ke jungkook.

Jungkook yg geram itu terus menggeletek pinggang taehyung kerana x dpt becakap.

  " ahahaha.. Kook, kook!!!... geli weyh... Ahahaha" - taehyung memukul tangan jungkook mengarahkannya untuk berhenti, n , jungkook berhenti.

Baru sahaja taehyung inhin lari, terus c jungkook tu menangkap tubuh taehyung lalu dipeluknya dari belakang. Bahu taehyung sedikit terhinjut kerana terkejut.

  "kook-" jungkook meletakkan dagunya pada bahu jungkook lalu dipeluknya pinggang taehyung dengan lebih erat.

  "kook-" jungkook meletakkan dagunya pada bahu jungkook lalu dipeluknya pinggang taehyung dengan lebih erat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

example dorang kat taman.

" aku.... Aku.... Aku sayang kau, kim taehyung..." - jungkook memeluk taehyung dgn leebihhh erAt.

  " kook.... Tu.... Tae ...Tae....Tae...Tqe kena fikir masak ii dulu, ok? .... Ni kan baru hari first tae sekolah~ takkan nak terima sdgkn baru satu hari? nnt kalau tae dah ready, tae bagitw kook jawapannya. Ok? " - twehyung menggenggam tanhan jungkook.

jungkook kini menenggelamkan muka nya pada bahu taehyung. air matanya mula mengalir. Takut direject.

  "ah, tak, tak, kook... Janganlah nangis... Twe x reject pun, ..... Tae... Cuma perlu fikir dulu. Ok?" - tqehyung seperti tahu apa yg ingin dikatakan oleh jungkook.

Jungkook tidak memberi sebarang reaksi selama beberapa saat.
" aku tunggu, taehyung... " - jungkook berkata perlahan namun still dapat didengari c taehyung.

  " kook, jom balek? jomlah, jangan nangis la.....Nnt tae bagi number phone tae kat kook" - taehyung melepaskan pelukan dri jungkook lalu dipandang nya wajah jungkook lalu diusapnya pipi jungkook. ( uish, banyaK betul jungkooknya😂)

jungkook mengangguk perlahan lalu taehyung memberikan box smilenya.

" ih... Jangan bagi senyuman manis kaw tu dekqt aku... Nnt berdegup laju lagi jantung ni..." jungkook menolak tqehyung dgn lembut.

Taehyung hanya ketawa lalu mereka berjalan pulang kerumah masing ii.

_________________

the way kookie look at tae~

all credit by : vkook_is_destiny || on ig

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

all credit by : vkook_is_destiny || on ig

black swan (kookv) ✅Where stories live. Discover now