Loceng berbunyi menandakan masa rehat sudah tamat.
Semua pelajar mula bergerak menuju ke kelas masing masing.
"Ha, kook .... Pegi kelas eh? Tunggu Tae tau. Nanti kita balik sesame,k???" - taehyung mencubit pipi Jungkook.
"Okey." - Jungkook membuat jari ok.👌
"Oke, babai~" - taehyung mahu berdiri tapi ditahan oleh sang kekasih .
" Ehem... Kiss" - Jungkook menunjukkan pipinya .
Taehyung tersenyum n mencium pipi Jungkook kemudian memeluk tubuh Jungkook seerat eratnya .
"Saranghae, baby" - Jungkook mengucup bibir taehyung sekilas.
"Nado.........daddy" - taehyung malu. Aiihhhh....sungguh menggemaskan beb. Mau je c kookie tu terkam c tae tapi dia mengawal nafsu setannya.
N ...tamat wiiiiiii. Hepi ending hepi ending.🤓
Eh, sori kidding HOHOHO🤓🌚
(EHEM ...berbalik kepada cerita)
Taehyung n Jungkook pergi ke kelas masing masing.
Sesampai taehyung didalam kelas, dia lihat sahabat nya iaitu jimin sedang menenggelamkan wajahnya pada meja.
"Hidup lagi ke?" - taehyung mencuit cuit ketiak eh, anu ... Lengan jimin.
"Yakh... Aku masih hidup la" - jimin menampar bahu taehyung
"So ... Amacam ??? Sunbae masih marah ke?" - tanya taehyung .
"Ntahla.... Dia diammmmm je tadi . " - jimin mempiutkan bibir tebal nya.
"Oh, iyah btw ... tadi .... Kau ..... Ngan Jungkook ke?" - tanya jimin gelisah.
"Um...iya" - jawab taehyung
"Napa dia x pegi bilik rawatan? Time aku Ngan suga pegi, Dia takde ." - tanya jimin
"Oh... Tae yang ubatkan dia. Sebab tu lah dia tak pegi bilik rawatan" - cakap taehyung
"JJINJJA?! DIA TAK-" -belum sempat jimin menghabiskan ayatnya, taehyung mencelah
"Dia dah berubah, jimin ah ... Percayalah ... Suatu hari nanti , kau akan terima dia" - taehyung memegang pipi jimin.
"WOI NAK KISS KE?!!" - tanya salah seorang member kelas 6B , Kang Daniel. Otometik semua pandang c VMin tuh.
"WOI, manade!" - jimin berdiri n membuat muka marah.
"ELEHHH... JADI YANG C TAEHYUNG TU PEGANG PIPI KAU KENAPE? WAHHH.... KALAU AKU GITAU SUGAR DADDY KAU, MESTI KENA PUNISHMENT YANG SUPER NI KAN? HAHAHAHAHA" - Daniel mentertawakan jimin.
"DIAM ARH! KORANG SALAH PAHAM! " - jimin meninggikan suaranya.
"Salah PAHAM hm??!!! Kau tak tengok betul betul ke? Mata c taehyung tu tenung tepaatttt kearah bibir kau tu. Mesti nak kiss kan? Hoi budak baru! Betul kan?!" - Daniel memandang taehyung
Dengan pantas taehyung menggeleng n menggenggam kuat hujung bajunya
"Tak hm??? Jadi asal kau sentuh dia? Asal kau tengok bibir dia? Asal kau rapat sangat dengan dia?" - Daniel menggenggam kolar baju taehyung n menariknya .
"Manada .... Tae .... Tae cuma pegang pipi chubby dia ... Tae ... Tae tak pandang pun bibir dia or lain lain. Tae cuma anggap jimin sebagai kawan la..." - taehyung menundukkan wajahnya.
"Oh ye ke????!!! Kawan ke .... Lebih daripada tu?" - Daniel mendekatkan wajahnya dgn wajah taehyung.
"Jim....jimin kan dah ada boyfriend ... Kenapa tae nak kacau hubungan Dorang?" - Tae menjelaskannya
"Hoi, Daniel. Lepas kn lah dia .... Dia dah jelaskan , kan?" - kata seorang pelajar yeoja di kelas itu.
"Agh! KAU DIAM!" - Bentak Daniel
"Kau dah kenapa ni Daniel? Yang kau nak cemburu buta ni apasal , ha?!" - Tanya seorang manja yang merupakan ketua kelas mereka, Kim Yohan.
"Kau nak tau kenapa?! Sebab aku dah jatuh cinta Ngan taehyung n aku jeles bila dia Ngan lelaki lain! Aku tengok dia kejar c Jungkook dengan mukanya yang risau berhabis tu pun buat aku jeles!" - Daniel menjerit .
*Deg
Taehyung terkejut mendengar rakan sekelasnya, kang daniel yang confess kat dia . (La sangat)
"HAHAHAHA. KAU ingat taehyung nak terima kau? Oi, kau tak dengar ke hari tu yang dia reject minah kelas sebelah yang kononnya paling lawa di sekolah ni? Kalau kau, sah sah lah dia tolak, BODO!" - jerit seorang lagi yeoja.
"Tch! Mustahil! Taehyung, aku tau yang kau pun sukakan aku, kan?! Cepat cakap yang kau pun sukakan aku!":- daniel menggoncangkan tubuh taehyung dengan agak kasar
(Ih, perasannya kau, hanat ... Aku dah ada boypren arh bodo) - bisik hati gelap taehyung
Taehyung hanya mendiamkan dirinya.
"Daniel! Lepaskan lah dia!" - jimin menggenggam lengan Daniel dengan erat supaya melepaskan taehyung.
"Pergi sana lah! Taehyung!!!!" - Daniel menampar muka taehyung dengan agak kuat. Satu kelas terdiam
Pada masa yang sama, pintu belakang kelas dibuka secara kasar dan membuatkan semua member kelas 6B terkejut . Sumpah terkejut. Lebih terkejut daripada tengok c Daniel tampar pipi taehyung ...
___
TBC
___Ohohohohoho. KORANG rasa ... Sapa yang bukak pintu tu hm?????🤓
YOU ARE READING
black swan (kookv) ✅
Fanfiction[completed] Jeon Jungkook, seorang bekas pembunuh kejam yg telah membunuh jutaan orang tidak kira yg tua atau muda. Walaupun baru berumur 18, dia sudah terlibat dlm pelbagai kes jenayah.disebabkan jungkook masih bersekolah, dia sangat digeruni oleh...