Hello? - taehyung cakap
hello?!! suara ni...E, taeeee!!! apa kw buat kat umah boyfriend akuuuuuuu??!!!!! - jimin menjerit kearah taehyung
b...Boyfriend jim? senior sekolah kite??!! biar betul jim ni weyh! - taehyung membulatkan matanya.
suka hati aku la nak kapel ngan sapa. Tapi satu soalan....APE YG KW BUAT KAT RUMAH BOYFRIEND AKU?! - jimin menekan part huruf besar tuh.
tae just t- - belum sempat taehyung bercakap, suga n jungkook menggeleng serentak.
"sayang ,jangan gitw budak pendek tu yg aku ngan suga hyung sibling pleaseee...." - jungkook membisik taehyung. Taehyung terdiam seketika ...Bingung...
Taeeeeeeeeeee - jimin teriak.
Ah ye...Maaf. suga ....Suga sunbaenim nak jumpa tae hari ni sbb dia kata masa hari jumaat tu dia nak bekenalan so hari ni baru tae free so tae datangla rumah dia - taehyung menipu.
camne kw tw umah sugar akuh?! - jimin bertanya lagi
haih... Dia bagi alamat la dowh. Pikirla - taehyung membuat muka like "kw-ni-biar-betul...."
ehehehehe. Sori soriiiii....Jp aku vc. Aku curiga - jimin dengan segera mematikan talian kemudian menelefon taehyung semula dengan video call. Cepat ii taehyung angkat.
yo, taeeeee - jimin membuat love sign kepada taehyung.
Ew.... Jap aku bagi boyfren kau , eh? - taehyung menghulurkan telefon kepada suga.
daddyyyyyyyyyyyyyyyy - jimin membuat aegyo didepan suga.
baby~ awak cute cam biasa la~ - suga memuji kecomelan jimin.
Ehehehe~ thanks, daddy~ rindu la chim ngan daddy.... - jimin mempoutkan bibirnya.
alolololo...X pe x pe, esok daddy manjakan baby sorang je~ - suga menangkat keningnya.
ehehehehe. Ok baby~ annyeongggg...Sayang awak. Muah - jimin membuat flying kiss.
Ahaha~ sayang baby gak, muah. Annyeong~ - dan suga mematikan talian.
Meanwhile taekook
( only look at the red circle one , k? ).
"gelikla tae...." - taehyung membuat muka jelek
"betul tuh. Ew....Aku nak muntah" - jungkook juga membuat muka jeleknya
"oi, diam arh.... Tunggula nnt...Korang pon akan jadi camni ha....Tunggu je...Ni baru tahap pemula. Korang belum rapat sangat lagi...Hehehe" - suga smirk.
Taekook pula menundukkan muka mereka malu.
"um...Ehem....uh....Tae balek lu eh? esok nak sekolah. Tae nak kemas rumah dulu." - taehyung bangun dari sofa.
"nak aku hntr kw pulang x ? " - jungkook memegang tangan taehyung.
"ah, takpe la. TAe bole kaga diri. Thanks sebab jemput tae, kook n suga hyung. Tae balek dulu eh? annyeong" - taehyung melemparkan box smilenya.
"ah, aku hntr kw keluar. Jom" - jungkook terus berdiri dan memeluk pinggang ramping tae. Taehyung pula hanya blushinggggggg....
Meanwhile suga smirk 😼.
.
.
.
"bye kook~" - taehyung senyum
"bye sayang . Jaga diri eh" - jungkook mengicup bibir taehyung sekilas N tersenyum.
"ih, ape niiiii" - taehyung menyentuh bibirnya.
"ahaha~ comel. Jumpa kw esok eh?" - jungkook memeluk tubuh taehyung.
"eung....Annyeong, kookie~" - taehyung mengucup pipi jungkook n meninggalkan namja bunny ituh.
________
TBC....
________
maaf sebab SHA lama x update. SHA sibuk buat hmwrk online haih.....
YOU ARE READING
black swan (kookv) ✅
Fanfiction[completed] Jeon Jungkook, seorang bekas pembunuh kejam yg telah membunuh jutaan orang tidak kira yg tua atau muda. Walaupun baru berumur 18, dia sudah terlibat dlm pelbagai kes jenayah.disebabkan jungkook masih bersekolah, dia sangat digeruni oleh...