Lepas shj melakukan perkara ii yg patut, taehyung bergerak ke dapur untuk membuat sarapan.
.
..
..
"hmmm....Masak apa eh?......Hmmm..... tae buat pancake n teh o aje la" - taehyung becakap sendiri.
...
Beberapa minit kemudian.
" hmm..... Kook tu dah siap mandi ke belom? lama jugak eh. Nak panggil, malas pulak. lagipun pancake ni masi belum siap." - gumam taehyung sendirian.Disebabkan suasana yg agak sunyi, taehyung menyanyi lagu (sweet night) . Suara deepnya membuat lagu itu menjadi lebih merdu n menenangkan.
dlm syok dia nyanyi sendiri, tibe jungkook memeluk pinggang ramping taehyung.
"merdu suara kaw. Aku suka" - jungkook mendaratkan dagunya pada bahu taehyung.
"k..Kook....Pegi la duduk kat meja sanaaa.... Kejap lagi breakfast nak siap ni. remember. Kita bukan tinggal bedua. Dongsaeng tae masi kat dalam umah ni. " - taehyung memegang tangan jungkook n melepaskan pelukan jungkook.
"hmmm...Yela yela.So, bila gerak?" - jungkook bercakap sambil berjalan ke meja makan.
"lepas breakfast n lepas c taemin tu pegi tuisyen" - taehyung menjawab singkat krna prepare pancake.
"ok" - jungkook membalas.
Suasana menjadi sunyi semula.
" morning, hyung...." - taemin dtg ke dapur n melihat jungkook yg asyik ngan phonenya.
"oh? morning, min~" - taehyung melemparkan senyuman kpd dongsaengnya.
"nak min tolong ke?" - taemin memgangkat kedua keningnya.
"ah, ye ... Nah... Letak pancake ni kat atas meja eh? hyung nak buat air jap" - taehyung menghulurkan 3 piring pancake kpd taemin N terus bergerak membuat air.
(tap tap tap) *taemin bejalan
" morning....Jungkook hyung...." - taemin memandang jungkook sekilas.
jungkook memandang taemin n secara x sngj taemin terpandang jungkook. Ototometik te eye contact.
"morning" - jungkook memberikan senyuman tipis.
OKeh.... Baru taemin sedar yg jungkook ni sebenarnya ensem. Kulitnya yang cerah n mata yg bulat menarik perhatian taemin.
"hensemnye...." - bisik taemin sendirian.
"saaa....Jom makan~" - taehyung meletakkan 3 cawan berisikan teh o diatas meja. Terus taekin kembali ke realiti.
"ah, taemin. Hyung n jungkook hyung nak keluar hari ni. Klw hyung balek lambat, jgn cari eh? gitw jin hyung gak , eh?"- taehyung memandang taemin.Taemin hanya mengangguk.
"oh yea... Btw, tae... Kw nak tgk movie apa nnt?" - jungkook menyoal.
"tah.... Tengok la kat sana nnt~" - taehyung memberikan senyuman. Jungkook pulak terkena heart attack
"ih, comel arh" - jungkook menutup wajahnya.
" ish, kook nihhhhhh...." - taehyung mencubit lengan jungkook.
" ni kenyataan, kim taehyunggggggg" - jungkook memandang taehyung dgn penuh perasaan(seh😂)
Taemin pula melihat shj segala drama dorang. Becampur baur perasaan taemin skrg ni. Marah, suka, cemburu? x tw la.
" korang kapel ke ?" - akhirnya taemin bersuara.
pasangan taekook tu terus tediam.Taehyung tersenyum
" takla~ manade~ kitorang kawan je la, min~ hyung dh kata kan, jungkook hyung ni baek. Hensem lagi. " - taehyung menyentuh ii muka jungkook.
Then, taemin memandang jungkook yg sibuk bermain dgn jari ii taehyung.
"eung" - taemin menyuapkannpancake kedalam mulutnya.
.....
"k la, hyUng....min gerak lu" - taemin memeluk erat tubuh taehyung.
"oke~ baek baek jalan . Bagus bagus belajar, tw~" - taehyung mengucup dahi taemin dgn penohhhhh kasih sayang. Taemin tersenyum j melambaikan tangannya.
"sweetnyeeee korang. Ngan aku x de pun kw cium ii ni" - jungkook mempoutkan bibirnya.
"oohhh.....Jadi, yg tae bagi morning kiss tu ape??" - taehyung menjeling.
"tu pun sbb aku paksa.Klw x , x la kw buat"
"ye la. Nape nak cium kook?"
"sebab..... Aku nk kw jadi milik aku" - tiba ii keadann menjadi serius. Taehyung pula diam seribu bahasa.
"so.... Kw dh buat keputusan?" - jungkook mendekatkan dirinya dgn taehyung.Taehyung pula undur n undur, sampai la berhenti kat dinding.
"....B...Be...Bel....Belum...." - taehyung memalingkan wajahnya drpd membuat eye contact ngn jungkook.
" tae, look at me" - jungkook mengarah ttp taehyung tetap x menoleh.
"tae.....Look at me" - jungkook kata skali lagi.Namun, ttp x ditoleh. Jungkook ni jenis panas baran. Dya x dapat tahan n terus menahan kedua ii tangan taehyung ke dinding.
" baby, look at your daddy face" - jungkook menghidu kewangian (mmg wangi eh.) leher taehyung.
"k....Kook....Janganlah..." - mata taehyung berkaca n melihat jungkook tepat pada matanya.
"jangan nangis, baby. Daddy x gigit pun la. Mian klw daddy garang sangat ." - jungkook mencium bibir taehyung sekilas. Taehyung mengangguk.
"tae............Tae........." - taehyung gagap.
"kw???" - jungkook smirk.
"daddy.....I......Love ....U " - taehying terus memejamkan kedua ii matanya x sanggup melihat jungkook lagi.
jungkook skrg ni sangattttt bahagia although dorang ni baru sehari bejumpa .
" i Love u too, baby " - jungkook mencium leher taehyung. aku pon x tw la knp c taehyung tibe mendesah.Otometik c jungkook memandang taehyung while taehyung menekup mulutnya rapat serapat rapatnya.
" kw .... Mendesah?" - jungkook smirk.Taehyung plak blushing tahap gaban.(sesiapa... Tolong la selamatkan c tae ni😂😂😂)
taehyung pon menolak jungkook sekuat hatinya n terus belari ke tingkat atas.
" hmm....Menguji nafsu aku la..... " - jungkook menyentuh dadanya yg berdegup kencang dri tadi kemudian senyum sendiri. tae dh confess kat aku...
_____________
TBC
_____________
Maaf eh...SHA rasa episode ni cam merapu sikit😅
YOU ARE READING
black swan (kookv) ✅
Fanfiction[completed] Jeon Jungkook, seorang bekas pembunuh kejam yg telah membunuh jutaan orang tidak kira yg tua atau muda. Walaupun baru berumur 18, dia sudah terlibat dlm pelbagai kes jenayah.disebabkan jungkook masih bersekolah, dia sangat digeruni oleh...