Lepas minum air choco...*di ruang tamu...
"so... Nape kook datang ngan basah ii tadi ?" - taehyung menyiasat .
" hmm...Begini....Aku tekunci dari luar la weyh...Naklumlah, apartment aku tu kecik je.Ruang tamu,bilik tidur n tandas je. Hyung aku pulj balek esok petang... Haih.. Bodo la..." - jungkook mengusutkan rambutnya.
taehyung mentertawakan jubgkook.
" ahahahaha~ maaf... Tapi, camne bole tekunci tuh?"" masa aku chat kw tadik la... masatu, aku pegi la luar apartment nak ambek angin sekali. Aku x perasan pun yg pintu tu tekunci dari dalam pastu kunci umah aku tu pon kat dalam.So, aku tutup la pintu tuh..." - bebel jungkook.
" haha~ nasib esok cuti.. Ehem.. Jangan lupa tw~" - taehyung senyum.
"ok, baby " - jungkook mengusik taehyung.
Tetibe, taehyung teringat chat durang tadi. Pasal daddy baby tuh. So, tqehyung pon blushing tahap 😌💥.
" ihhh.. Diam arh..." - taehyung memukul lengan jungkook pelahan.
" emm..Mana 'daddy' aku, baby? cakap la cikit~" - jungkook mengusik taehyung lagi.
" diamlaaaaa... Tae malu la!" - taehyung menutup wajahnya dgn kedua blh tanganNya.
So, jubgkook pon ambil kesempatan baring diatas peha taehyung.Bahu twehyung terhinjut cikit kerna tekejut.
" kook apa niieeeeee?!!!"
" aip...Shhhh...Aku nak tido...Ngantok...." - jungkook memegang pinggang ramping twehyung.
*tibe suara dari atas muncul...
" ehem!!! klw nak buat benda tak senonoh tu, buat dalam bilik oi!!!! " - taemin menjerit dari atas.
Taehyung n jungkook tepaku seketika.Taehyung memukul bahu jungkook kuat ii.
" na kannnn... Dongsaeng tae dah nampakkkkkk....MINMINNNN!!!! JANGAN SALAH PAHAM, SAYANGGG!!!! DIA YANG MULAKAN! HYUNG X BESALAHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!" - taehyung menjerit sambil menampar ii muka jungkook N mempoutkan bibirnya.
" ha... Kw pout bibir kw, aku cium...Rupanya dongsaeng kw ni dah besar hmm? aku jeles tawh. Sbb, kw sayangggg sangat kat dia" - jungkook bangun n mengusap pipi taehyung.
" dongsaeng kesayangan la katakan.... Paling cute, paling encem, paling manja~" - taehyung membesar besarkan dongsaengnya.
" so, aku? " - soal jungkook.
" hmm... Kook pon encem n cute cam bunny but... Manja tu x lah~" - taehyung menjelirkan lidahnya.
" aik? aku tak manja? so, aku garang arh? hmmm.. Aku bole je jadi manja tapi aku malu"
" waeyo, kook?"
" tunggu kw jadi milik aku baru aku akan manja ngan kw sorang je 100%."
Muka taehyung terus merona merah Cam apple.
" yakh, kookie!!!janganla cakap camtu!! dahla kuattt!!! " tarhyung menoak muka jungkook jawh jawh."kookie? cute nickname, biy" - jungkook mengusik taehyung .
Taehyung pula memukul perut berABS jungkook tuh.
( okeh... Sebenarnya, c taemin tu pun sebok mendengar perbualan taekook yg memekakkantelinga. Sampai tingkat atas bole didengari.So, dia turun n duduk diatas sofa berhadapan ngan dorang taekook.)
____
TBC....
_____
Smpai sini je dulu update, k? babai... *lari keluar tingkap. Jatuh, mati .......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tibe🌚
YOU ARE READING
black swan (kookv) ✅
Fanfiction[completed] Jeon Jungkook, seorang bekas pembunuh kejam yg telah membunuh jutaan orang tidak kira yg tua atau muda. Walaupun baru berumur 18, dia sudah terlibat dlm pelbagai kes jenayah.disebabkan jungkook masih bersekolah, dia sangat digeruni oleh...