X14 (mian...)

1.8K 107 9
                                    

Malam...

taehyung membuang dirinya diatas katil empuk miliknya kemudian beguling guling sampe jatoh katil. Eh, salah skrip🌚 anu , taehyung membuang dirinya diatas katil empuk miliknya selepas dya mandi.

"hah.... Rindu kookie hmmmm......" - taehyung merenung katilnya yg bersaiz queen dgn tatapan yg kosong.

Tibe tibem

*tok tok(seseorang mengetok pintu bilik taehyung)

"yes, sape?" - taehyung bertanya

"hyung." - namja yg dikenali sebagai hyung taehyung, kim seokjin.

"ah, masok arh" - taehyung berkata malash.

"tae, hyung nak cakap jap. Duduk lu" - jin menarik lengan taehyung menyuruhnya duduk.

"ye, ape jin hyung?" -taehyung memandang hyungnya.

"Nape taemin tu marah sangat hm?" - jin memegang bahu taehyung.

"ada masalah ke antara korang bedua? sampai dya marah ii hyung " - jin memandang taehyung dgn tatapan yg tajam.

"eh, takde arh" - taehyung mengerutkan dahinya. Napa taemin marah sangat.

"eip, mustahil. Taemin tu marah mesti ada sebab. Gitw problem sepanjang hyung x de nih" - jin cakap.

"hyung....Jangan marah eh....... Um.......Umm...Emmm....Tae..........Dah ada um.....Boyfriend...." - taehyung menundukkan kepalanya.

"oh, bagusla...Cepat ii dapat menantu. Tapi... um.........................sape?" - jin mengerutkan dahinya.

"em....Em....Emm....J....Jangan marah eh....Em.......Emmm....Umm....." - taehyung agak takut untuk memberitahu hyungnya.

  "sape ??? cepat arh" - jin memegang kedua bhu taehyung.

"....Uh.....J...J...J....Jung...Jungkook......" - taehyung menundukkan kepalanya. Sangat ii bawah . Tunduk sangat takut dimarahi kerana bercinta dengan bekas pembunuh.

  "jjinjja?! JEON JUNGKOOK?! kw gile ke, tae?!" - jin menggoyangkan tubuh taehyung.

"...Tak , hyung...tae masih waras..... Dya....Dya kata sendiri kat tae yg dia JANJI takkan membunuh lagi n dia dah insaf ngan perbuatan dya...." - taehyung bermain dgn hujung bajunya.

  "huh....Tae....Hyung x kesah kw becinta ngan namja ke yeoja tapi....Aku takot .... Kalau dya buat apa ii kat kau. Kw tw kan masa silam dya?" - jin mendongakkan muka taehyung menggunakan jarinya.

"tapi.....Tae memang dh x bole tahan.... dya first love tae... Orang pertama yg buat hati tae yg hitam, gelap n kotor ni terbuka, hyung....Bukan dia je yg alami masa silam yg gelap. Tae pun....Hyung tau kan?!" - taehyung menggenggam baju nya kuat.

Jin mengeluh berat n memeluk dongsaengnya.
  "hyung tau, sayang ....Mianhae, jebal....Mianhae sebab teringatkan kamu masa silam kamu tu...Mian, mian.......hiks....." - jin mula menjatuhkan air matanya dengan deras. Sangat deras.

"hyung....Jangan la nangis.....Tu salah tae la..... Hyung tak perlu......Tak perlu risau. Semua tu dah berlalu, hyung." - taehyung tersenyum.

"hyung, pegila tidur....Esok kan hyung nak pergi keje...Tae pun nak gi sekolah esok. Tido eh? gudnight hyung." - taehyung melepaskan pelukan n mencium pipi hyungnya (alah.Biasala ba... Siblings)

Jin tersenyum n membalas ciuman(pipi) . "nite, tae"

.

.

.

.

.

.

black swan (kookv) ✅Where stories live. Discover now