42 Deo

139 5 0
                                    

Fiona je razmenjivala po koju reč sa novim članovima, međutim, niko im nije pridavao toliko pažnje. Posebno ne ja. Nisam više od dva puta pogledala nikog od njih. I to je bilo dovoljno da shvatim da će mi plavušica ići na živce. Mogla bih dobro da je iskoristim za igru koju ću pripremati Milošu na zadatku.
Ja:Ako nastaviš da piljiš u mene svojim buljavim odvratnim očima - lično ću ti ih iskopati i zakačiti na svoju amajliju.
Kažem okrenuta leđima od Elizabet, dopuštajući vetru da mi mrsi kosu. Nastane tišina kada ostali skontaju da se ne zajebavam, i onda začujem zevanje.
F:Ne bih ti preporučila da ideš dalje od zevanja. Mogla bi da te izbaci iz kamiona i natera Huga da pet-šest puta pređe preko tvog tela nakon što te izbode srpom.
Fiona odgovori Luisu na šta ne ostanem ravnodušna.
Ja:To je zapravo dobra ideja. Uvek čuvam dva srpa uz sebe, ako mi zatrebaju.
Izvadim jedan koji sam čuvala na posebnom mestu. Ispod odeće, na potiljku koji je prikrivala kosa koja je bila vezana u neurednu visoku punđu.
Naciljam njegovo odvratno lice koje se mrštilo, Luis je stezao vilicu što je više mogao ali to nije moglo da sakrije njegov neobjašnjiv strah koji je osećao. Miloš im je nešto ispričao, i sada se boje mene.
Ovo nije zabavno. Recite mi bilo šta. Jebeno nešto što treba da čujem.
E:Ako ga samo pipneš...
Preplašena buljava devojka je skupljala suze u očima i suzdržavala se da ne zaplače. Zaista?! Ovo je prošlo obuku za mafijaške poslove?! Ja:Šta će biti?
S velikom nadom i ciničnim tonom joj se obratim podignuvši obrve. Reci nešto što želim da čujem i spasi druga.
Osećam kao da je vreme stalo. Natalija je nepomična, blizanci ništa ne govore a ova dvojica se i ne čuju. Toliko je tiho da mogu da osetim njen strah i čujem tiha jecanja. Razmisli Ingvild, Šef nikada ne bi dozvolio nekome ko ne zna da se bori i razmišlja, da uđe u naš tim.
Osim ako... Nije imao pomoć nekoga ko je svestan veština ove devojke... Mentalne sposobnosti? Crna magija? Lekarske veštine?
E:Jovana će te uništiti.
Konačno progovara i ja svoj srp preusmerim na nju i zamahnem jako.

Nateraću te da me voliš - Druga sezona priče "Ne zaboravi me" - ZavršenaWhere stories live. Discover now