69 Deo

127 4 0
                                    

Htela ssm jznenađeno da pitam "I Ingvild?" ali sam se predomislila kad ssm shvatila da je Šef i više nego potresen.
V:Nemoj da žalim što sam ti rekao ovo. Ako učiniš išta da bi pomogla Dilanu u ovome... Pogotovo sada kada je u drugoj organizaciji... umrećeš Jovana, a ja ću to s ponosom da gledam.
Ja:Ne preti mi, Vile, nikad ništa ne bih učinila što bi ugrozilo budućnost naše mafije.
Čim to izgovorim vrata kancelarije se otvore nimalo nežno tako da i Vil i ja izvučemo pištolje iz pojaseva i odmaknemo se za tri koraka. Međutim to je bio stražar. Zadihani stražar koga sam na licu mesta mogla upucati.
V:Jan, zar ne znaš da ne bi trebalo tako da upadaš?! Šta je tako bitno?! J:Dve stvari...
Š:Reci mi nešto dobro inače ti leti glava!
Šef iznervirsno ustane od stola i trk tada shvatim da je vidno zabrinut. Kada se vrste sa misije ozbiljno ću popričati s ocem, naravno ako do tsda popravimo odnos.
J:Dva čoveka Vas traže. Jedan je gospodin Trevor, došao je sa nekom grupom svojih najboljih radnika, kako kaže.
Š:Samo je to nedostajalo!
J:A drugi kaže da želi hitno da Vas vidi, da je jako važno.
Ja:Ko je?
Upitam pošto vidim da okleva da kaže.
J:Vaš otac... Moj POV
Skoro celu noć se borimo s njima. Ne shvatam kada im se vratila snaga ali svi smo na rubu propasti. Sigurna sam da će neko umreti na moje oči. I bespomoćna sam da to sprečim! Nataliji jr ruka povređena, i čini mi se da je Goranu noga iščašena. Zejn i Bojan daju sve od sebe ali ne vredi... Iscrpljeni smo.
Ž:Vi baš ne znate kad da stsnete, a?! Umrećete ovde, bilo bi bolje da se pripremite na to da nemate ni groba ni koga da žali za vama!
Kada se najmanje nadao zabila sam mu srp u stomak te je pao dole.

Nateraću te da me voliš - Druga sezona priče "Ne zaboravi me" - ZavršenaWhere stories live. Discover now