E:Dalje od mene! Miloš će te ubiti ako me samo dotakneš!
Ja:Miloš će tebe ubiti kad sazna da si pokušala da me ubiješ. Ustaj!
Zgrabim je za zglob te bude primorana da ustane. Izvučem na vreme srp iz čizme i odvučem joj glavu bliže srušenoj zgradi. Ka betonu i ciglama.
Dilan POV
G:Šta ona to radi s njom?! Gina dođe do mene i zabrinuto počne da gleda u Ingvild. Meredit i Beti su se na trenutak zaustavile sa sprečavanjem krvarenja i cela moja ekipa se skupila da gleda ovo.
Ja:Gledajte šta znači pokušaj ubistva ćerke Ruta Majera.
Prekrstim ruke preko prsa i gledam kako krvari glava one plavuše.
N:Brani je, brani i celu organizaciju Krvi, i propašće cela naša ekipa ako te Darvin dohvati.
Pričao je o glavnokomandujućem organizacije Barbarossa i nervirao se što podržavam Ingvild.
Ne može on meni ništa. Suviše mu značim. Da nije mene ne bi imao načina da zaustavi Trevorovu organizaciju, inače bi ovaj odmah krenuo na Barbarossu. Ne želi da se bori protiv mene.
Nasmešimse na to nesvesno pa mi Najt uzvrati jednim pretećim pogledom i zamahne kažiprstom.
Ja:Od ljubomore ljudi polude... Primetim da je već uveliko u hodu pa uhvatim Ginin pogled koji se stapao sa smeškom, i onda shvatim da Ingvild skoro ubija onu plavušu.
Ja:Ingvild, dosta je. Mislim da bi trebalo... I:Ma neću je ubiti. Poklon treba vratiti pošiljaocu!
Vikala je i bacila na pod devojku kojoj je bila krvava glava, a unakaženo lice...
Šef POV
Ja:Šta on hoće?
Obratim se Vilu kada shvatim da Han čeka ispred moje kancelarije.
V:Taj čovek je došao odmah za Trevorom, tvrdi da je Vaš otac i čeka još od ponoći ovde bez i da mrdne. Jutro je.
Ja:Pošalji ga kući. Ne zanima me.
YOU ARE READING
Nateraću te da me voliš - Druga sezona priče "Ne zaboravi me" - Završena
AdventureDa li će Miloš naterati Ingvild da ga voli? Ili će ipak proći kroz Pakao ni zbog čega?