Izvijem kut usne u stranu znajući da to ne piše u njenom SV-u.
Ja:Nije valjda da veruješ u te stvari tata?
Š:To su opasne stvari, ima 27 godina i plaćeni je ubica! I bavi se vestičarenjem, svi možemo da nastradamo!
Delovao je jako nervozno i uzrujano. Sve ove informacije sam znala, ali ne i da ima 27 godina. Rekla je da ima 19, nisam posumnjala zbog njene građe, visine ali i mladolikog lica.
Ja:Ne verujem da je to tačno. Lično sam je obučavala i nije mi pomenula da...
Š:Nije ti pomenula ni da je pre tri godine izašla iz bolnice za mentalne bolesnike, zar nije tako?!!
Kako sam mogla da budem tako neodgovorna?! Nisam obratila pažnju i iskoristili su ovo protiv mene. Svejedno, Ingvild mora biti ubijena pre nego što se oni vrate sa zadatka. I ja ću morati da presudim Elizabet pre nego što kaže koje je bilo moje naređenje.
Š:Šta ako ne uspeš u svojoj zamisli, Jovana? Šta ako ne ubiješ Ingvild i ako devojka prizna da si joj ti naredila da ubije moju ćerku?
Sada je već smireno pričao, naslonjen na sto, gledao je u plafon a ja sam nemo gledala u njega.
Ja:Nemam veze s tim. Ja je jesam obučavala ali od mene nije dobila nikakav zadatak. Za šta me optužuješ, tata?!
Uspem nekako da se odbranim, ali ne znam da li je zvučalo dovoljno uverljivo da otklonim sumnju sa sebe. Telo mi se grči.
Š:Šta ako imaš? Hm? Šta ako ti imaš veze s ovim, Jovana? Znaš li šta to znači?
Ćutim bez želje da mu se sad suprotstavljam.
Š:To bi značilo izdaju. I u tom slučaju biću prinuđen da i tebi oduzmem život. Izlazi.
To je sve što kaže nakon što pokuša da me otera, ali stanem pred njega i skupim pesnice. Meni niko neće pretiti, pa makar to bio i moj rođeni otac.
Ja:Nemoj da misliš da je tako lako rešiti se mene. Moraćeš mnogo više da se potrudiš da bi mene pregazio.
Izvije kut usne u stranu i iznenadno me uhvati za vrat i uzbije uz zid dignuvši od zemlje. Svojim rukama sam pokušala da sklonim njegovu ali bezuspešno. Stezao jr moj vrat i osećala sam da sve vise gubim dah.
Š:Ja sam te stvorio...ja ću te i uništiti!
YOU ARE READING
Nateraću te da me voliš - Druga sezona priče "Ne zaboravi me" - Završena
AdventureDa li će Miloš naterati Ingvild da ga voli? Ili će ipak proći kroz Pakao ni zbog čega?