Moj POV
N:Šta gledaš sad? Pričam ti nešto važno. Bilo bi od koristi da me slušaš.
Namrgođena Natalija je počela da drami oko mog postupka i ponašanja ali nisam marila. Sada mi za oko zapada Milošev pogled prema tom uljezu.
-Ljubomorna, ljubomorna, ljubomorna!
Javlja se, nakon dužeg vremena, dosadni glas u glavi koji je do sada uvek pogađao moja raspoloženja i misli, ali sada ne. Sada je potpuno pogrešio i... Zašto ih uopšte gledam?!
Besno skrenem pogled na travu i ruke smestim na svoje slepoočnice masirajući ih.
N:Je li?
Shvatim da nisam slušala Nataliju kada je pričala pa se još više iznerviram.
Ja:Ostavi me na miru!
Ustanem sa zemlje i otresem odeću pa krenem prema Hugu i Fioni koji su ozbiljno razgovarali.
Ja:Idem u šumu da...
H:Ne ideš.
Strogo i namrgođeno me pogleda, pa se uhvatim za glavu.
Ja:Hugo...dovoljno sam se iznervirala za danas...veruj mi ne želiš da me drkaš još više.
F:Ingvild bolje je da ostaneš sa nama dok...su ovo troje u blizini. Znaš da Jovana...
Pogledam Fionu izbuljenih očiju, skoro da osećam kako mi iste sevaju. Osećam kako mi obrva igra i kako se pesnice stežu. Šta je odjednom izazvalo ovaj osećaj u meni? Nije Jovana. Nisam zbog nje nervozna. Samo...
-Samo ti slika Miloša i Elizabet ne izlazi iz glave zar ne?
Ja:Samo što mi u lice ne kažeš da sam ljubomorna. Jebi se.
Kažem što tiše i tada primetim da gledam u pod, pa podignem glavu i susretnem se sa Hugoovim šokiranim izrazom lica i vilicom do poda.
H:Šta si to rekla?
F:Prilično sam sigurna da je...
Ja:Opušteno, setila sam se nečeg nebitnog što me je iznerviralo.
Skrenem sumnju sa sebe, ili bar pokušam to da uradim.
H:Gde si krenula Ingvild?
Šokiran izraz nestane, a grubi glas me prekine i pokušaju da pobegnem u šumu na bar pola sata.
Ja:Rekla sam da idem u šumu.
H:Ne može, rekao sam!
Ja:Ko od tebe traži dopuštenje?!
H:Miloše!!!
VOUS LISEZ
Nateraću te da me voliš - Druga sezona priče "Ne zaboravi me" - Završena
AventureDa li će Miloš naterati Ingvild da ga voli? Ili će ipak proći kroz Pakao ni zbog čega?