49 Deo

136 4 0
                                    

*Nedelju dana kasnije*
Jovana POV
*Razgovor
Ja:Želim detaljan izveštaj. A nakon toga ću ti reći koji je tvoj zadatak.
Kažem preko telefona što tiše, jer sam se skrivala u podrumu ruševine. Tokom ovih dana nije mogla da me nazove i kaže mi šta se dešava na misiji, ali sada, kada su stigli u grad, je uhvatila signal. Moje poverenje u nju nije potpuno, štaviše skoro da ga i nema, ali ako pokuša da me odruka...spremna sam da je eliminišem.
E:Čini mi se da uskoro nailazimo na prepreku, tačnije neprijatelje i...
Ja:Elizabet ne trebaju mi tvoje jebene predpostavke!
Sada već vičem i frustrirano rukom prolazim kroz kosu.
E:...onda se onesvestila i već nedelju dana nisam videla njeno lice. Ne izlazi iz kombija, a kada izađe skloni se od svih...
Kada završi sa prepričavanjem, ostanem ukopana u mestu.
Ja:Elizabet, odala si me. Sada svi znaju da sam te ja poslala tamo!
Sikćem na telefon i osećam bes, toliki bes da bih je golim rukama zadavila da se nalazi pored mene.
E:Svesna sam toga, Jovana. Ali ne mogu da je podnesem. Njena arogantnost... Nebitno. Slušaj ovo najbitnije.
Ja:Ako to što želiš da kažeš nije korisno budi sigurna da ću ti oduzeti život čim se vratiš.
Elizabet je pametna i podmukla u isto vreme. Ja sam je lično obučavala za ovo još otkada sam otišla u Egipat. Pripada i služi organizaciji Bafo već tri godine. Ne razumem kako je mogla svesno da me oda!
E:Mislim da je Ingvild ljubomorna na mene.
Namrštim se na ovo.
Ja:Ne shvatam u čemu je poenta. Zašto bi bila ljubomorna na tebe? Samk te ne podnosi jer si mene pomenula tako da...
E:Mislim da je to zato što sam u dobrim odnosima s Milošem.
Prekine me u pola rečenice, da bi mi se osmeh razvukao od uva do uva,  zbog ove informacije. Ako je tako, moraću da eliminišem Ingvild brže nego što sam mislila.
Ja:Volim tvoju pamet. Naravno, kada je upotrebljavaš samo u moju korist. A sada...tvoj zadatak.
E:Šta želiš?
Ja:Ingvildinu glavu.

Nateraću te da me voliš - Druga sezona priče "Ne zaboravi me" - ZavršenaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang