Tanımadığım Kişi

13 0 2
                                    

Bu...bu olamazdı. Karşımda çocukluk arkadaşım Burak duruyordu. Şimdi siz diyeceksiniz çocukluk arkadaşını o kadar zaman geçmiş nasıl tanıdın diye soruyorsunuzdur en son bir ay önce konuşmuştuk ondan sonra hiç konuşmadık bu bilgiyi vermeseydim olmazdı. Neyse onu gördüğümde "Burak" diye seslendim bana baktı bende ona sonra yanıma geldi bana sarıldı bende ona sarıldım" bana ne kadar güzelleşmişsin fıstık" dedi. Sanırım biraz utandım biraz değil baya utanmıştım! neyse beni kendi oturduğu sıranın yanına götürmüştü "yanımda otur" dedi bende "tamam" dedim nede olsa arkadaşımdı. Bir kaç dakika sonra sınıfa hocamız girmişti. Ders çok sıkıcıydı tenefüs zili çalınca kendimi direk dışarı attım arkamdan da Burak geliyordu. Bir banka oturmuştum ve etrafa bakınıyordum. Çok güzeldi burası nede hayallerimin şehri İstanbul'du kötü olma şansı yoktu. Etrafa bakındıktan sonra yanıma Burak gelmişti. Bana yine o içimi mahveden soruyu sormuştu" onu bulamadın mı?" "Hayır" demiştim. Bana acıyan gözlerle baktı sonra bana "onu buluçaksın,bulaçağız" dedi. Onu ne kadar özlesem de bi o kadar da sinirliydim o gün hastaneden çıkarken bir hemşireye onun nerde olduğunu hangi odada olduğunu sormuştum bana üç gün önce taburcu olduğunu söylemişti o an ölmek istiyordum beni merak etmemişti yanıma gelip "sevgilim nasılsın" demeden gitmişti ama ben onu bulacağım ona hesap sormak hakkım dı ve ben onu buluçaktım er yada geç onu buluçaktım buna emindim orda biraz daha oturduktan sonra ders zili çalmıştı ikimiz de kalkıp sınıfa doğru yol aldık ders yine sıkıcı geçiyordu arada Burak'la konuşuyordum bana komik espiriler yapıyordu bende kahkaha atmamak için kendimi zor tutuyordum bana bir daha espiri yaptı bende gülüyordum o da gülüyordu sonra ciddi olup" komik mi?" Diyordu öyle deyince tam patlama noktama geliyordum ki zil çalmıştı gülmekten karnım ağrıyordu. Birlikte eve gittik hemen bizim sitemizin orda oturuyordu vedalaştıktan sonra asansöre binip eve çıktım. Çok yorulmuştum eve girdim mutfağa doğru ilerledim annem beni görmüştü ve bana o nefret ettiğim soruyu sormuştu "geldin mi?" Beni gördüğü halde geldin mi diye soru soruyordu bende "yok anne burda olduğuma göre daha yoldayım" diyip odama gittim. Çok yorulmuştum hemen üstümü değiştirip telefonumu elime alıp WhatsApp'a girdim Burak'tan beş mesaj vardı ama dikkatimi çeken bir şey vardı tanımadığım biri bana mesaj atmıştı hemen mesajı okumak için tıkladım mesajda "nasılsın" yazıyordu sadece nasılsın yazıyordu ve tanımadığım biri bana nasılsın diye mesaj atıyordu!!! hemen "siz kimsiniz" diye mesaj attım ve telefonu kapatıp masamın üstüne koydum gözlerimi kapatıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Uyandığımda saatin kaç olduğunu bakmak için telefonumu aldım saat baya geç olmuştu sonra o tanımadığım kişi aklıma geldi hemen WhatsApp' a girdim bir mesaj vardı hemde tanımadığım kişidendi!!! Sakin olup mesajına bakmak için tıkladım mesajda yazanı görünce şok oldum Allah'ım neden ben neden...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 27, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin