CERITA PENDEK
TEMA ; NENEK TUAWritten by ;
deffaqwednesday , January , 29 , 2020
[ 5:44 PM ]
- kerepek oh merepek -Seorang budak lelaki yang bernama lambek kayo sedang berjalan ketakutan pada malam itu . Tiba - tiba dia terdengar bunyi yang sangat pelik dari arah belakangnya .
keriuk periuk i don't give uh !
Bunyi itu sangat dekat dan kuat , dia beranikan diri untuk menoleh kebelakang . Setelah dia menoleh , dia ternampak seorang nenek tua sedang melihat ke arahnya dengan senyuman yang menyeramkan .
Lambek kayo menanggalkan seliparnya dan membaling ke arah nenek tua tersebut . Nenek tua itu mengelak dan segera mengejarnya dengan ketawa yang serupa seperti orang gila .
" MAKKK TOLONG KAYO MAKKK !!! "
Lambek kayo menjerit apabila sudah tiba di hadapan rumah . Apabila dia menoleh kebelakang , nenek tua itu sudah hilang entah ke mana . Dia pun berasa lega .
Lambek kayo segera masuk ke dalam lalu terdengar sekali lagi bunyi pelik itu .
keriuk periuk i don't give uh !
Dia perlahan - lahan menuju ke arah bunyi itu dan ternampak nenek tua tadi sedang ber rap sambil menggoyangkan tangannya .
Lambek kayo menjerit dan terbangun dari mimpi tersebut .
The end ! aku tak seberapa pandai nak tulis citer ni :(( bertabah lah membaca .
YOU ARE READING
WHAT DUCK?
HumorPST! ada benda menarik di dalam masuk cepat sebelum terlambat! start : january 24, 2020 end : 🫂