KISAH INI TIADA KENA MENGENA DENGAN YANG HIDUP ATAU PUN YANG MATI ATAU PUN YANG BELUM LAHIR ATAU PUN HAIWAN DILUAR SANA . APATAH LAGI VIRUS CORONA .
Jam sudah menunjukkan angka 3:04 pagi . Sedari tadi kedengaran bunyi anjing menyalak . Macam aku nak jerit je dekat anjing tu satu-satu . Bodo punya anjing . Boleh tak sekali sekala tu buang sikit tabiat suka menyalak tu . Memang aku ni kuat membebel sikit . Tak banyak pun , sikit - sikit cukuplah .
Aku bangun lalu turun dari katil , anjing tu masih lagi tak berhenti menyalak . bodo anjing ni , small - small not die , big - big trouble people . Malang betul nasib aku .
Aku terkejut apabila pintu rumah aku di ketuk dengan sangat kuat . Aku segera pergi ke arah pintu dan membukanya , terlihat seorang perempuan berbaju putih dan berambut gerbang macam sepuluh tahun tak cuci rambut .
❝ Awak , ni rumah biebir ke ? ❞ perempuan itu berkata dengan lembut .
❝ Hah ? ❞ Ni pontianak ke , tak kan lah pontianak pandai bercakap . Bukan pontianak pandai talk je ke .
❝ Ni rumah biebir ke ? ❞ Tanya perempuan tu lagi , suara lembut macam sajut .
❝ ouh , rumah biebir depan tu je . Naik kereta sorong sampai lah tu . ❞
" ouh , terima kasih yaa ❞ Perempuan itu tersenyum lalu hilang begitu sahaja .
Aik ? Magic giller hilang macam tu je ! Mungkin Masa kecik mama dia bagi minum susu ajaib Sebab tu lah pandai buat magic . Aku pun nak lah , kat mana lah ada jual tu .
Aku menutup pintu dan terlanggar bucu meja dan membuatkan kain sarung aku hampir terjatuh . Bodo punya meja !
TAMAT SEKAIN TARIME KASIH :))
SERAM KAN ? AKU DAH KATA SERAM -
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
YOU ARE READING
WHAT DUCK?
HumorPST! ada benda menarik di dalam masuk cepat sebelum terlambat! start : january 24, 2020 end : 🫂