2

390 34 17
                                    

//chanbaek, 2
why don't you love me- hot chelle rae, demi lovato

Baekhyun, dolabının kapağını açarken yan taraftan gelen sesleri duymamaya çalışıyordu. Bu onu üzmekten başka bir işe yaramıyordu çünkü.

"Chaeyoung, ne demek bugün kafeye gelemem?"

Chaeyoung'un gülüşünü işitti. "Chanyeol beni bu kadar sevme. Sadece bir gün birlikte bir şeyler yapmayacağız. Dayanabilirsin bence, hm?"

Chaeyoung elini Chanyeol'ün çenesini koyup hafifçe okşadı. Baekhyun gözlerini yumdu. Neden beni sevmiyor, diye düşündü. Chanyeol neden beni de bu kadar sevmiyor.

Dolabın kapağını sertçe kapatıp elindeki kitaplara sıkıca tutundu.

Chanyeol çıkan tok sesle irkildi. Şimdi ikisininde bakışı Baekhyuna dönmüştü.

"Baekhyun? İyi misin? Bir şey mi oldu?"

Daha öncesinde birkaç kez konuştuğu Chaeyoung endişeli bir şekilde ona ilerleyince içinden kendine küfür etti.

"Ah, bir şey yok Chaeyoung. Sadece dolabı biraz sert kapattım sanırım"

Gergince gülümsedi.

"Anlıyorum. Dikkat et lütfen"

Chaeyoung güzel bir şekilde gülümseyip Baekhyun'un omzunu sıvazladı ve Chanyeol'e bir bakış atıp oradan uzaklaştı.

Baekhyun onları kıskandığı için kendini gerçekten kötü hissetti. Chaeyoung iyi bir kızdı.

"Baekhyun?"

Baekhyun başını kaldırıp Chanyeol'e baktı.

"Burnun kanıyor"

Baekhyun elini burnuna götürdü ve damlayan kanı gördü. İçinden şimdi olamaz diye geçirdi.

Kitapları yere düşerken iki elini de burnuna kapatmış ve koridorun sonundaki lavaboya koşmaya başlamıştı. Chanyeolde peşinden gitti. Yardım etmek istemişti. Baekhyunla iyi arkadaş olabileceklerini düşünürdü her zaman.

"İyi misin Baekhyun?"

Cebinden çıkardığı peçeteler ile Baekhyun'un burnuna tampon yaparken mırıldanmıştı.

Baekhyun elleriyle Chanyeol'ün ellerini ittirmeye çalışırken Chanyeol güldü.

"Dur, dur bekle 5-10 dakika böyle durman lazım"

Chanyeol Baekhyun'un kafasını öne eğdi, bunun kan yutmasını engellemek için olduğunu duymuştu.

Birlikte bu şekilde bir süre hareketsiz durduktan sonra Baekhyun Chanyeol'ün ellerini ittirdi ve dikleşti.

"Bu kadar yeterli sanırım," diye mırıldandıktan sonra peçeteleri çöpe attı.

Chanyeol cebinden bir peçete daha çıkardı ve ıslattıktan sonra Baekhyun'un itirazlarına rağmen yüzünde kuruyan kanları silmeye başladı.

"Teşekkür ederim Chanyeol, gerçekten gerek yoktu."

Chanyeol gülümsedi.

"Evet belki gerek yoktu ama yine de yardım etmek istedim. Rica ederim. Umarım iyisindir"

Chanyeol lavabodan çıktıktan sonra Baekhyun kalorifer peteğine yaslanarak derin bir nefes aldı. Az önce ne olmuştu öyle?


bok ediyorum değil mi :(

for to live •chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin