//chanbaek, 0
wish you were gay- the mayries"Neden yanına gitmiyorsun Baekhyun? Yani onu bu kadar severken, ona aşkla bakarken neden saklıyorsun kendini?"
Jongdae sinirle bana söylenirken benim yerime Sehun cevapladı. Ona minnettardım. Gerçeği söylemezdim ve anlık ne yalan uyduracağımı da bilmiyordum.
"Chanyeol heterosexual ve bir sevgilisi var çünkü Jongdae, Baekhyun açılırsa da üzülecek"
Jongdae buna diyecek bir şey bulamayıp elindeki kahve bardağı ile oynamaya devam ederken kendimi git gide daha fazla halsiz hissediyordum sanki. Tüm gücüm vücudumdan çekiliyor gibiydi.
"İlaçlarını aldın mı Baekhyun?"
Sehun sessizce kulağıma fısıldadı. Aynı şekilde karşılık verdim.
"Artık bir fayda etmiyorlar"
Bakışlarım kantinin girişinde tek arkadaşı olan Kyungsoo ile gülüşen Chanyeol'e kaydı ve onu izlemeye başladım. Lisenin başında, bu okula ilk geldiğim zaman, Chanyeolden çok fazla etkilenmiştim.
Bu zamanla aşka dönüşmüştü ve bana çok ağır bir yük olmuştu. Çünkü kanserdim ve zamanımın çok kalmadığını biliyordum. Teşhisim konulduğunda doktor her şey için çok geç kalındığını söylemişti. Uzun bir süredir ilaçlarla toparlanmaya çalışıyordum ancak ikinci dönem kliniğe yatırılmam gerekecekti ve ben orada yavaş yavaş ölecektim. Bunları biliyordum. Kendimden saklamıyordum. Evet, ölecektim. Bu yüzden Chanyeol'e açılmıyordum. Ki açılsam bile ne değişecekti? Bir sevgilisi vardı.
Sehun'un beni dürtüklemesi ile ona döndüm.
"Çok belli ediyorsun Baek, dönüp göz gelse anlayacak şimdi"
Hafif bir gülümseme sardı dudaklarımı, buruk bir gülümseme.
"O bilene kadar ona aşkla bakmaya devam edeceğim Sehun, o bilene kadar devam edeceğim"
•
bindik bir alamete gidiyoruz kıyamete hadi bakalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
for to live •chanbaek
Fanfic"biliyorum, bana aşık gibi bakmana gerek yok artık" |chanbaek short story