Herkese merhaba...Sizinle paylaşmak istediğim bir durum var. Daha doğrusu, bunu defalarca söylememe rağmen sanırım bazı şeyler anlaşılamamış.
Bu yüzden son kez böyle bir açıklama yapacağım.
İçgüdü ile ilgili çok güzel mesajlar alıyorum ama geçen gün bir mesaj beni son derece üzdü.
Biliyorsunuz, İçgüdü'nün Vampir Grupları Hakkında bölümünün sonunda Alex'in bir ifadesi var (kanının tadına bakmamı istemiyorsan yıldıza dokun)
Bu ifade oy dilendiğime yorulmuş. Bu da beni son derece üzdü çünkü mümkün olan her fırsatta oy-yorum peşinde olmadığımı belirtiyorum.
Emeğinin karşılığını beklemek ve oy dilenmek farklı şeyler arkadaşlar. Wattpad'de hiç oy-yorum diye bir şey olmasaydı da hikayemi yazardım.
Bakın, İçgüdü en başlarda ayda 200 okunma zor alıyordu. Yazmayı bırakmadım. Aylarca toplam oy sayısı 30 kaldı. Yazmayı bırakmadım.
Çünkü kendime bir söz vermiştim.
Şimdiyse 2 haftada 1k okunma alıyor ortalama olarak, 2k da oyu bulunuyor. Çok güzel yorumlar, mesajlar alıyorum.
Ve bunları yapması için tek bir kişiyi bile zorlamadım. Hiçbir bölümümün sonunda oy verin, şu kadar oy olmazsa bölüm gelmez gibi bir ifade bulamazsınız.
Yani, oy muhabbeti yapacağınız son kişi ben olmalıyım bence.
Ben yazmayı sevdiğim ve bir kurgum olduğu için yazıyorum. Benimle beraber olmak isteyenler için de her zaman yerim var.
Okuduğunuz için teşekkür ederim 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçgüdü: Alıntılar
SachbücherBu kitap İçgüdü ve İçgüdü: Sofia isimli hikayelerden resim, alıntı, gif paylaşmak ve çeşitli etkinlikler yapmak için oluşturulmuştur. Detaylı bilgi için ilk bölüme bakabilirsiniz.