1- Birini seçmen gerekseydi anneni mi yoksa babanı mı seçerdin?
Hım...Bu soruya cevap vermesem daha iyi olur bence.
2- Alex Laurent'in kızı olmak nasıl bir duygu?
Şey...Sürekli olarak göz hapsinde tutulduğunu hissetmek ve bununla yaşamaya alışmak zorunda olmak. Ve öyle olmasan bile üzerine yapışan onlarca etikete sahip olmak.
3- Alex'in yokluğunu en çok ne zaman hissettin?
Genel olarak, hayatımın her noktasında.
4- Alex seni tanımasaydı ne yapacaktın?
Oradan çekip gider ve bir daha da karşısına çıkmazdım.
5- Tyler'ı gerçekten seviyor musun?
Bilmem. Siz birini gerçekten sevdiğinize nasıl emin oluyorsunuz?
6- Sence annene mi yoksa babana mı benziyorsun?
Fiziksel olarak soruyorsan ikisine de diyebilirim.
7- Annen senin babanı görmeni mi istemedi yoksa sen kendinde babanı görme isteği mi bulamadın?
Aslında...Sanırım ikisi de. Annemin bu konuda çok da hevesli olmadığını biliyordum ama eğer gerçekten isteseydim beni engellemezdi de.
8- Hem vampir hem de bir cadısın, özelliklerin tam olarak ne?
Aslına bakarsanız, bu epey karışık bir konu. Hem Toprak hem de Ateş grubundan sayılırım ve bir de büyü yapabiliyorum. Sanırım en temel haliyle bunu söyleyebilirim.
9- Eğer bir seçme şansın olsaydı cadı mı vampir mi yoksa kurt mu olmak isterdin?
Cadı olmak isterdim.
10- Tyler ile ne gibi bir ilişkin var ya da ne gibi bir ilişki istersin?
O, hoş biri. Ama aramızdaki şeyin ne olduğunu tam olarak ben de bilmiyorum.
11- Güçlerini kontrol etmekte sıkıntı yaşıyor musun?
Çocukluğumdan beri bununla ilgili eğitim aldığım için hayır, yaşamıyorum.
12- Alex ve Alexandra'ya olan ufak tefek benzerliklerini saymazsak (karakter bakımından) sen kendini nasıl biri olarak tanımlarsın?
Çabuk sıkılan, istediği şey olana dek peşini bırakmayan biri olduğumu söyleyebilirim.
13- Güçlerini kontrol etmeyi öğreneceğin zaman Veronica'dan yardım istedin mi?
Elbette. Halam en büyük akıl hocalarımdan biridir.
14- Babanı hiç görmediğin halde (ve malum şu söylentiler) onu nasıl özleyebildin? Yani sence insan hiç görmediği sıcaklığını hissetmediği birini özleyebilir mi?
Hisler. Hisler söylentilerin önüne geçebilir ve insan bazen en çok hiç görmediği birini özler.
15- Gittiğin okul ya da akademi ne zamandan beri oradasın?
Akademide üçüncü yılım.
16- Liz ile aranızdaki sorun nereden kaynaklanıyor?
Cevap basit. Alex Laurent.
17- Sana Sofia olarak yaşadığın hayatı yaşamama gibi bir şans verilseydi nerede olmak isterdin?
Bilmiyorum, kendimle ilgili sıradan bir hayat hayal etmek çok zor.
18- Alex senden bir iki kere varis şeklinde bahsetmişti, sen kendini öyle tanımlar mısın ya da öyle olmak ister misin?
Elbette! Üstelik varis olmam için babamın bunu söylemesine ihtiyacım yok. Zaten öyleyim :)
20- Tyler ile olan ilişkiniz nereye dayanıyor?
Akademi. Diğer türlerden arkadaş edindiğim en rahat yer yani. Ortak dersler falan, bilirsiniz.
Evet, umarım Sofia'nın cevapları sizi tatmin etmiştir :) Soru-cevap dışında yapılmasını istediğiniz bir etkinlik varsa da bana ulaşabilirsiniz fikirlere her zaman açığım, yeni bölümde görüşürüz ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçgüdü: Alıntılar
NonfiksiBu kitap İçgüdü ve İçgüdü: Sofia isimli hikayelerden resim, alıntı, gif paylaşmak ve çeşitli etkinlikler yapmak için oluşturulmuştur. Detaylı bilgi için ilk bölüme bakabilirsiniz.