Alexandra Soru-Cevap

60 4 2
                                    

Selam! Soru-cevap etkinliğimizin 2. bölümünü Alexandra ile yapıyoruz. Bakalım cevapları yeterli bulacak mısınız?

Bir de...Bazı soruları mesaj bölümünden sormuşsunuz ama lütfen yorumlara yazın bir dahaki sefere, mesajlarda gözden kaçırabilirim çünkü :/

1- Alex ile ayrıldıktan sonra yoluna nasıl devam edebildin?

Şey...Gerçekten ihanete uğradığında hayatına onsuz devam etmen gerektiğini anlıyorsun.

2- Alex'ten sonra yoluna başka birileriyle devam etmek istedin mi?

Başından beri yürüdüğüm yola devam ediyordum, yalnız ya da birileriyle oluşu umrumda değildi.

3- Bunca yıl sonra ilk defa Alex'i karşında gördüğünde ne hissettin?

Onu öpmek istedim. Pardon, öldürmek diyecektim!

4- Şehri yönetirken zorluk çektin mi, yoksa klanında ve mecliste lider olduğun için kolay mıydı?

Yönetmek konusunda Alex kadar başarılı olmadığımın farkındayım fakat fena gitmediğimi düşünüyorum.

5- Sofia'nın yüzüne her baktığında ne hissediyorsun?

Böyle bir mucizeye sahip olduğum için şanslı, sanırım.

6- Büyüdüğünde Sofia'nın seni babasıyla görüşmesine izin vermediğin için suçlayacağını düşündüğün oldu mu?

Düşünmüyordum, öyle olacağını biliyordum.

7- Sofia'yı büyütürken ona yetemeyeceğinden korktun mu?

Her şey elimin altında olsa bile, bazı zamanlar.

8- Anneliği birkaç cümle ile özetleyebilir misin?

Bir anda dünya üzerinde endişeleneceğin tek kişi o oluyor ve bu bazı zamanlar korkunç derecede olabiliyor. Yine de, ona sahip olmak sonsuzluktaki hayatımın en güzel kısmı.

9- Elbette Sofia'nın varlığını ilk öğrendiğinde şok olmuştun. Peki ondan kurtulmayı aklının ucundan bir kere bile geçirdin mi?

ASLA.

10- Omuzlarına ağır bir yük aldığında ve bu yük ruhunu kamburlaştırdığında yaptığın bir şeyler var mı?

İçimdeki sesi dinleyerek doğruyu seçmeye çalışırım. Ve genellikle yanılmam.

11- Alex'ten nefret ediyor musun?

Aşk ve nefret birbirinin kardeşidir.

12- Alex'e ulaşmak istediğin tek bir an oldu mu?

Pek çok an oldu. Ama yapmadım.

13- Sofia'yı babasıyla görüştürmeyi hiç düşündün mü?

Alex ona ulaşmak isteseydi evet.

14- Her şeyi bırakıp gitmek istediğin bir an oldu mu?

Pek çok kez.

15- Sadece bir kere diğer tarafa geçme hakkın olsaydı kardeşini mi yoksa babanı mı görmek isterdin?

Anastasia.

16- Babandan hiç bahsedilmemişti biraz bahseder misin?

Babam, annemin hak etmeyeceği kadar iyi bir insandı. Annem yerine onun yanımda olmasını isterdim.

17- Annenin sana ettiği ihaneti ilk öğrendiğinde onu öldürmek istemiştin fakat şu an yanında ve anneni gerçekten affedi affetmediğini merak ediyorum.

İhanet affedilir bir durum değildir ama eğer gerekiyorsa bir süreliğine görmezden gelinebilir. Ben de Sofia için görmezden geldim.

18- Klanındaki liderlik seçimleri insanlarınki gibi mi yoksa daha farklı mı?

Aslında çok basit. Seni seviyorlar mı? Dinliyorlar mı? Öyleyse lider sensin.

******************************

Eveet, bir dahaki soru-cevap etkinliğini kimle yapalım? Bu arada yeni bölüm çok kısa bir süre sonra sizinle olacak ❤️

İçgüdü: AlıntılarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin