DERİN NEREDE?

10 1 0
                                    

Alya,öğrenci işlerinden Derin'in sınıfını öğrendi,fakülteye gidip Derin'in sınıfına doğru yürümeye başladı.Derin'in sınıfına geldiğinde Alp,Alya'yı farketti ve yanına geldi.
Alya:
-Affedersiniz Derin hiç buraya geldi mi dedi.
Alp:
-Hayır Derin buraya hiç gelmedi sinirlenip gitti,morali bozuktu arıyorum ama ulaşamıyorum.
Alya:
-Nasıl yani,ne oldu,kime sinirlendi?
Alp:
-Eski okulundan Melis diye bir kız varmış onunla karşılaştılar,olur olmaz şeyler söyledi,Derin de sinirlenip gitti.Siz kimsiniz ?
Alya:
-Ben Derin'in en yakın arkadaşıyım,Derin'i arayıp ulaşamayınca ne olduğunu merak ettim ve uğramak istedim.
Al
-Derin nereye gitmiş olabilir ?
Alya:
-Sinirlendiğinde ve morali bozuk olduğunda gidebileceği birkaç yer var ama Melis çok kötü bir kız Derin'i sinirlendirmesi hatta moralini bozması kötü olmuş,peki tam olarak ne dedi ya da ne hakkında konuştu?
Alp:
-Aksel diye birinden bahsetti.
Alya:
-Olamaz böyle bir şeyi nasıl yapabilir,Derin bu konuda çok hassas,Aksel onun eski sevgilisi aralarında bazı olaylar oldu ve ayrıldılar,Derin ayrıldıkları zaman çok zor zamanlar geçirdi.Size bunları anlattım ama aramızda kalsın başka kimse duymamalı.
Alp:
-Tamam ama bir an önce Derin'i bulalım.
Alya'yla Alp,Alp'in arabasına binip Derin'i aramaya başladılar.
Alp:
-Derin nereye gitmiş olabilir ?
Alya:
-Morali bozuk olduğunda,üzgün olduğunda ya da çok sinirlendiğinde başkalarını kıracak şeyler yapmamak ve onlara karşı kötü bir söz söylememek için kafasını dinleyebileceğim,sakinleşip doğru kararlar alabileceği yerlere gider.Mesela bir sahil kasabasına,deniz kenarına ya da yazlıklarına gitmiş olabilir yani hep bu yerlere gitmişti şimdiye kadar.
Alp:
-Tamam,o zaman sahil kasabasından başlayalım.
Alp'le Alya sahil kasabasına gittiklerinde her yere baktılar,oradaki insanlara sordular ama kimse görmemişti,daha sonra deniz kenarına baktılar orada da yoktu ve son olarak Derinlerin yazlıklarına gittiler,Derin orada da yoktu.
Alp:
-Derin'in gidebileceği başka bir yer yok mu,nereye gitmiş olabilir ?
Alya:
-Benim bildiğim yerler sadece buralar şimdiye kadar hep bu gibi yerlere geldi ama bu sefer ben de korkmaya başladım ya başına bir şey gelirse ?
Alp:
-Ona bir şey olmayacak,buna izin vermeyeceğim,Derin'i hemen bulacağız.Ben polise haber veriyorum mutlaka bulacağız,Derin iyi biliyorum.
Alp,polise haber verdi.Alya da Derinin anne ve babasına haber verdi,Derin'in ailesi de kızları için endişelenmeye başladılar.Alp,Derin'in ailesine,Derin'i bulacağına dair söz verdi.

YENİ BİR BAŞLANGIÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin